Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مزرعه ۵۵ هزار قطعه ­ای پرورش و تولید مرغ مادر گوشتی که قابلیت تولید ۷/۵ میلیون قطعه جوجه یک روزه گوشتی در یک دوره کامل را دارا می ­باشد، در منطقه کمتر توسعه یافته روستای قنداب از توابع شهرستان فریمان در استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه که دارای بهترین شرایط امنیت زیستی مزارع پرورشی و به روزترین فن­ آوری­ ها و سیستم کاملاً اتوماتیک می باشد، در قالب زنجیره، امکان اشتغال آفرینی بیش از ۵۵ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۱۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم را دارا می باشد.

با توجه به مساحت ۶۰ هکتاری محل احداث پروژه، فواصل بهداشتی به خوبی رعایت شده و با استفاده از مدرن­ ترین تجهیزات و استاندارترین مصالح و بهره گیری از عایق حرارتی در سالن­ های تولید این فارم، انتظار می­ رود به کاهش میزان مصرف انرژی و جلوگیری از هدر روی آن، کمک شایانی شود که در نتیجه، باعث صرفه­ جویی در هزینه­ تولید محصولاتی با بهترین کیفیت خواهد شد.

همچنین تمامی لوازم و تجهیزات کنترلی در این فارم به صورت اتوماسیون انجام می ­شود که با کاهش درصد خطا، از بروز هرگونه اشتباه احتمالی نیروهای کارگری نیز جلوگیری به عمل می ­آید.

مدرن­ ترین و مجهزترین مزرعه پرورش مرغ مادر گوشتی در شرق کشور با سرمایه ­ای بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ريال و با مشارکت بانک کشاورزی از ابتدای سال ۹۵ آغاز و اینک به بهره ­برداری می ­رسد.

لازم به ذکر است پروژه مذکور متعلق به زنجیره شمال شرق کشور از شرکت­ های تابعه گروه سرمایه­ گذاری کشاورزی کوثر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر می­ باشد که در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای تحقق اهداف و سیاست­ های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در مناطق کمتر توسعه ­یافته کشور به بهره ­برداری می ­رسد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: ظرفیت تولید نفت خام این شرکت با دو اقدام اصلاحی در تأسیسات مارون ۲ و بهره‌برداری رامشیر، ۲۰ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده گفت: با هدف انجام تعهدihd تولید شرکت نفت و گاز آغاجاری در سال ۱۴۰۳، با انجام دو اقدام اصلاحی روی خطوط لوله نفت نمکی در واحدهای بهره‌برداری مارون ۲ و رامشیر، تولید این شرکت ۲۰ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای دستیابی به حداکثر توان تولید نفت، بخشی از نفت نمکی میدان رامشیر به‌صورت موقت تا احداث واحد فرآورش جدید، با انجام اصلاحیه به واحد بهره‌برداری مارون ۲ ارسال می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد: با انجام این اقدام، که هم‌اکنون به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، روزانه ۲۰ هزار بشکه به ظرفیت تولید این شرکت افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری