Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:12:30 GMT

فردا؛ استقبال اهل سنت بندرعباس از ۷۵ شهید دفاع مقدس+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۲۹۴

فردا؛ استقبال اهل سنت بندرعباس از ۷۵ شهید دفاع مقدس+فیلم

‍‍‍‍‍‍

بسیجیان اهل‌سنت شهرستان گچین در بندرعباس فردا، سه شنبه ۲۰آذرماه، به‌نمایندگی از ملت ایران مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده را در مرز شلمچه برگزار می‌کنند. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، بسیجیان اهل‌سنت شهرستان گچین در بندرعباس فردا، سه شنبه  20آذرماه،  به‌نمایندگی از ملت ایران مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده را در مرز شلمچه برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیکر پاک این شهیدان ساعت 9 صبح فردا؛ جهت برگزاری مراسم وداع به معراج شهدای اهواز منتقل خواهند شد.

طبق اعلام سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکرهای طیبه 72 شهید دوران دفاع مقدس که در دوره اخیر در مناطق عملیاتی جنوب عراق و استان‌های میسان و بصره توسط اعضای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کاوش شده‌ و آماده انتقال به کشورمان شده‌اند، صبح روز سه‌شنبه 20 آذرماه 97 از مرز شلمچه وارد کشور خواهند شد. این شهدا مربوط به عملیات‌های رمضان، محرم، کربلای5 و تک دشمن در شلمچه هستند که متعلق به لشکر 14 امام حسین(ع)، لشکر 8 نجف، لشکر 19 فجر، لشکر 27 حضرت رسول (ص)، لشکر 10 سید الشهدا(ع)، یگان‌هایی از ارتش جمهوری اسلامی و مجاهدین عراقی در لشکر بدر هستند.

اختصاصی|لحظات کشف پیکر شهید "حق‌شناس" در عملیات تفحص + فیلممین‌های پیش روی گروه‌های تفحص شهدا چیست؟چگونه ملیت یک پیکر در جریان تفحص شهدا تشخیص داده می‌شود؟+فیلم

مراسم میثاق با پیکرهای مطهر 72 شهید تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز برگزار می‌شود. این مراسم سه‌شنبه شب، 20 آذر ماه 97 از ساعت 19 آغاز می‌شود. مراسم شبی با شهدا در جوار پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز(پادگان شهید محمودوند) واقع در سه راه خرمشهر با حضور عموم مردم برگزار می‌شود. این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین امینی و ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط امین صوفی همراه خواهد بود.


انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط معراج شهدا + فیلم سردار باقرزاده شهدای دفاع مقدس کمیته جستجوی مفقودین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معراج شهدا فیلم سردار باقرزاده شهدای دفاع مقدس کمیته جستجوی مفقودین معراج شهدا فیلم سردار باقرزاده شهدای دفاع مقدس کمیته جستجوی مفقودین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن گرامیداشت روز معلم، گفت: افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی ظهر امروز در دیدار با عوامل برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم، اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا معرفی شهیدان به عنوان الگویی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان که موتور محرکه انقلاب هستند، ضروری و بسیار با اهمیت است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی صحنه‌هایی ماندگار را آفریدند که تضمین کننده پیروزی‌‌های رزمندگان در آن دوره حساس بود.

رضایی با تاکید بر نقش‌ معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس تصریح: تقدیم 36 معلم شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی به ویژه این شهرستان است.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه تصریح کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده و تقدیم بیش از 365 شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا برای حضور در امراسم یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل گفت: امروز دشمن در تلاش است تا با بهترین امکانات به اسلام و مسلمین ضربه وارد کند، بنابراین مردم باید در تمامی عرصه‌ها هوشیار بوده و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس با مهارت تمام با یزیدیان زمانه مقابله کند.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان