Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان در گردهمایی حوزه‌های نمایندگی، ولی فقیه ادارات‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری منطقه ۲ کشوری در زنجان، گفت: اولین کاری که به کمک دفاتر نمایندگان، ولی فقیه در استان زنجان انجام شده، اجرای احکامی بوده که از سوی مقام معظم رهبری در قالب وظایف مشخص شده بود که از سوی نمایندگان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای نخستین‌بار در سطح کشور، طرح سفیران انفال در استان زنجان با هدف آموزش روحانیون و اعزام به مناطق مختلف استان به‌ویژه مناطق پرچالش در زمینه اراضی ملی اجرا شده است.

حسینی تصریح کرد: سفیر انفال را از بین طلاب استان مشخص کردیم و این افراد بر اساس قرار به روستا‌ها اعزام می‌شوند تا مسائل شرعی را در خصوص انفال برای مردم بیان کنند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان یادآور شد: عده‌ای با تصرف انفال مشکلاتی را برای معیشت مردم به وجود آورده‌اند، بالغ بر سه سال است که اجرای طرح سفیران انفال سپری می‌شود که تاکنون نتایج خوبی در این بخش کسب شده است.

وی خاطرنشان کرد: سفیران انفال به روستا‌هایی که تصرف انفال در آن‌ها زیاد است اعزام می‌شود و مسئله شرعی را در این خصوص به اهالی متذکر می‌شوند تا مشکلات بدون معرفی کسی به مراجع قانونی حل شود.   انتهای پیام/ن   سفیران انفال به روستا‌هایی که تصرف انفال در آن‌ها زیاد است اعزام می‌شود    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت، برای یاری رساندن به فلسطین و به مناسبت آغاز دهمین سال استقامت در برابر تهاجم متجاوزان، نیرو‌های مسلح یمن در سه روز گذشته شش عملیات موشکی و پهپادی اجرا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
یحیی سریع افزود، نیرو‌های دریایی و موشکی یمن، چهار عملیات مشترک علیه چهار کشتی آمریکایی و انگلیسی در خلیج عدن و دریای سرخ اجرا کردند. دو کشتی مرسک ساراتوجا (MAERSK SARATOGA) و دیترویت (APL DETROIT) در خلیج عدن و دریای سرخ هدف قرار گرفتند. کشتی انگلیسی هووانگ پی یو (HUANG PU) در دریای سرخ و کشتی پرتی لیدی (PRETTY LADY) در زمان حرکت به سوی بنادر فلسطین اشغالی هدف قرار گرفتند. نیروی پهپادی یمن هم دو عملیات علیه دو ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ اجرا کرد.
وی خاطر نشان کرد: نیروی موشکی به اهداف اسرائیلی در ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطینی اشغالی حمله کرد. عملیات نظامی در یمن با یاری الهی با موفقیت به اهدافش رسید. نیرو‌های ما عملیات خود را به مبارزان در غزه تقدیم و بر ادامه حمله به همه اهداف متخاصم تاکید می‌کنند. بر ممنوعیت عبور کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به سوی بنادر اشغالی در حال حرکت هستند تا زمان توقف تهاجم و پایان محاصره نوار غزه، تاکید می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد
  • پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان
  • اجرای موفق سیاست «درهای باز، نوآوری باز» در سازمان انرژی اتمی
  • اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان
  • پایداری هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • امدادرسانی به ۱۷۳ نفر در سیل لرستان