Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث برنا اظهار داشت:  ساعت 8:27 صبح امروز آتش‌سوزی در یک انبار کالا در خیابان شهید مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سیروس به سامانه 125 اعلام و دوایستگاه آتش‌نشانی در کمتر از 2 دقیقه در محل حادثه مستقر شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران خاطرنشان کرد: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی بود، طبقه همکف به وسعت حدود 150 متر مملو از لوازم یدکی خودرو و طبقه فوقانی نیز با همین متراژ به انباری برای نگهداری چمدان تبدیل شده بود که متاسفانه با شعله ور شدن طبقه بالایی، حریق به سقف‌ها سرایت کرده و در حال سرایت به طبقه پایین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی با بیان اینکه حادثه تلفات جانی نداشت، گفت: آتش‌نشانان به سرعت حریق را مهار کردند، در حال حاضر آتش تحت کنترل بوده وآتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

 

خبرنگار: هدی نتاج

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی خودرو سازمان آتش نشانی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست

مسعود ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعتی قبل دود گسترده ای آسمان شهرری را فرار گرفته بود.

وی گفت: این دود ناشی از آتش‌سوزی کارتن در یک انبار است که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

ترکاشوند افرود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ری بیان کرد: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088751

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟