Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، میثم آشتیانی، سرمربی ایرانی تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان رسما توسط مسئولین فدارسیون فوتبال این کشور معرفی شد.

محمدیوسف کارگر، معاون فنی فدراسیون فوتبال افغانستان هنگام معرفی آقای آشتیایی با اشاره به نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال ساحلی در تورنمنت دوستانه ای که در تایلند برگزار شده بود گفت: باید تیم‌های ملی ما پیشرفت کنند و سعی‌ ما همیشه این بوده تا نتایج قابل قبول به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که برای دستیابی به این هدف آقای آشتیایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی انتخاب شده تا در مسابقات قهرمانی ساحلی آسیا که قرار است تا کمتر از سه ماه دیگر در تایلند برگزار شود نتایج درخشانی کسب کنیم.

به گفته وی، در این تورنمنت تیم ملی افغانستان با کشورهای مالزی، تایلند و فلسطین هم‌گروه است.

در این مراسم آقای آشتیایی نیز بیان داشت که افغانستان بازیکنان توانمندی دارد و در گذشته نتایج خوبی کسب کرده‌است. وی افزود که تلاش می‌کند در ماه مارچ سال آینده نتایج قابل قبولی به دست آورد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: آقای مورایس، کادرشان و بچه‌های تیم آن‌قدر حرفه‌ای هستند که بدانند راهی که می‌روند، درست است و راه درست هم سرانجام دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلال امیدیان شامگاه امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ پس از برتری تیم فوتبال سپاهان مقابل ذوب‌آهن در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ‌برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان هستم. یک روز است که آمده‌ام و از اعتماد باشگاه سپاهان و شخص آقای ژوزه مورایس تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم هر کاری از دستم برمی‌آید، برای سپاهان انجام دهم.

وی درباره بازی امروز سپاهان مقابل ذوب‌آهن افزود: بازی سخت و بسیار مشکلی داشتیم. سپاهان در چند بازی گذشته نسبت به توانایی‌هایی که داشت، نتایج قابل قبولی نگرفته بود و فشار روی بچه‌های تیم بود. من در این چرخه بوده‌ام و از جای دیگری به اینجا آمدم و می‌توانم بگویم باشگاه‌های ایران آرزوی حضور هرکدام از بازیکنان سپاهان را در تیم‌شان دارند چرا که فوتبالیست‌های قابلی هستند.

مربی ایرانی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: فوتبال گاهی‌اوقات آن‌طور که دوست‌دارید پیش نمی‌رود و از نظر روحی و روانی بازیکن را پایین می‌آورد. ذوب‌آهن هفته قبل تراکتور را در خانه برده بود و سپاهان هم آن‌طور که باید و شاید نتیجه نگرفت‌. خوشبختانه بچه‌ها با صحبت‌هایی که آقای مورایس انجام داده بود با نظم کامل تا انتهای بازی نمایش خوبی ارائه کردند و مهم سه امتیاز بود که توانستیم کسب کنیم.

جلال امیدیان همچنین درباره اعتراضات هواداران سپاهان خاطرنشان کرد: هر باشگاهی با تماشاگر و هواداران زنده است. این اتفاقات در تمام دنیا رخ می‌دهد و ممکن است یک جاهایی نتایج باب‌میل نباشد، اما آقای مورایس، کادرشان و بچه‌های تیم آن‌قدر حرفه‌ای هستند که بدانند راهی که می‌روند، درست است و راه درست هم سرانجام دارد.

وی در پایان گفت: تماشاگران هم در هر صورت حق دارند و شاید گاهی احساسی شود و از نتایج راضی نباشند، اما این تیم و این کادر راه درست را می‌رود و مطمئن هستم که سپاهان با این راه در ادامه به روزهای اوج خودش برمی‌گردد.

صحبت‌های جلال امیدیان مربی تیم فوتبال سپاهان:

کد خبر 745603

دیگر خبرها

  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • رزمی کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران روادید در تایلند
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نتایج بازی‌های فوتبال دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران
  • (عکس) تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال