Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: تا پایان هفته آینده بخشی از حقوق معوق کارکنان بیمارستان‌ امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، خسرو ارتقایی در رادیو البرز گفت: در هفته اخیر چندین جلسه جهت بررسی مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) با حضور سرپرست استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نهادهای ذی‌ربط برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برخی مشکل این بیمارستان را ناشی از دولتی شدن تعرفه‌ها عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال 97 تعرفه بیمارستان امام خمینی (ره) 100 درصد دولتی شده در حالی که مانند سایر بیمارستان‌های دولتی نمی‌تواند از بودجه دولتی استفاده کند چون زیر نظر سازمان همیاری شهرداری‌های استان است.

وی افزود: دولتی شدن نرخ تعرفه‌های بیمارستان، عامل کاهش درآمد و بروز مشکلات است.

وی با بیان اینکه پرداختی‌های کارکنان و پرسنل بیمارستان امام خمینی در 7 ماه اخیر به تاخیر افتاده که علت آن کمبود نقدینگی بوده است،  اظهار داشت: طی هفته‌های آینده این پرداختی‌ها انجام می‌شود که اولویت نخست ما حقوق‌های عقب مانده پرسنل بیمارستان‌ است.

وی افزود: مقرر شد در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تامین مالی را از طریق بودجه شهرداری‌های کرج و فردیس تامین کنند تا بیمارستان بتواند از این بحران مالی عبور کند.

وی افزود: این شهرداری‌ها می توانند  با تصویب در شورای شهر بخشی از حق عضویتشان در سازمان همیاری‌های شهرداری‌ها را پرداخت کنند تا برنامه تامین مالی بیمارستان امام خمینی (ره) از این طریق عملیاتی شود.

معاون استاندار در پاسخ به اینکه آیا واگذاری بیمارستان می‌تواند مشکلات موجود را حل کند، افزود: بله مشکلات مالی بیمارستان با واگذاری حل خواهد شد؛ دیروز هم جلسه‌ای برای بررسی موضوع واگذاری با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان همیاری‌ها و بنیاد شهید  برگزار شد و مقرر شد ابتدا مشکلات معوقه بیمارستان حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: بیمارستان دارای بدهی است و نیاز داریم قول‌های داده شده در راستای رفع مشکلات محقق شود.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، معصومه علیزاده سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج، گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد.

علیزاده با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، عنوان کرد: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز به اعزام بیماران شدیم.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج نگاه و دید قومیتی به ساختارها را چالش ساز دانست و ابراز داشت: شایستگی باید محور قرار گرفته و اگر برتری نیز شکل بگیرد، برحسب علم اقدام شود.

علیزاده با اشاره به برخی از مشکلات، گفت: کمبود نیرو و منابع انسانی در بیمارستان مطرح بوده و همچنین نیروهایی به عنوان خدمات یا برخی عناوین دیگر مشغول شدند که ردیف گرفته، اما در جایگاه خود قرار ندارند.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با تاکید بر اینکه باید پیگیری شده تا نگاه تخصصی به چارت‌ها عملیاتی شود، ابراز داشت: این مسئله کمک می‌کند تا بتوانیم بیمارستان را بهتر مدیریت کنیم.

علیزاده به ضعف تسویه حساب‌های بیمه‌ای اشاره کرد و گفت: در بحث معوقات بیمه‌ای به ویژه در بحث تأمین اجتماعی مبالغ چشمگیری را شاهدیم که باید همکاری لازم برای تعامل بهتر و بهبود پرداخت‌ها را داشته باشیم.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: بیمارستان دارای بدهی است و نیاز داریم قول‌های داده شده در راستای رفع مشکلات محقق شود.

دیگر خبرها

  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند
  • تجمع و اعتصاب کارگران شهرداری یاسوج
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود