Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا عبدی، مسئول انجمن ورزش‌های همگانی وزارت خارجه با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در شرایطی که ایران تحت تحریم‌های یکجانبه آمریکا است، می‌خواهد پیام صلح و دوستی ایران را از طریق ورزش به جهانیان برساند.

مسئول ورزش وزارت امور خارجه با بیان اینکه انجمن ورزش‌های همگانی تلاش می‌کند، تا این المپیاد ورزشی در راستای حفظ شان سیاسی کشورمان برگزار شود، گفت: این المپیاد از ۲۸ دی با حضور دیپلمات‌های ایرانی و دیپلمات‌های خارجی مقیم تهران در سه رشته شطرنج، تنیس روی میز و فوتسال به میزبانی فدراسیون‌های مربوطه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی از برگزاری جلسات متعدد با حضور مقامات سه فدراسیون ورزشی و مسئولین ورزش وزارت‌امورخارجه با هدف هماهنگی برای برگزاری هر چه بهتر نخستین دوره این‌ المپیاد خبر داد و خاطرنشان‌کرد: اولین جلسه هماهنگی ستاد اولین المپیاد ورزشی جام صلح و دوستی، صبح امروز با حضور محمد جواد زمانیان، رییس کل اداره تعاون و رفاه وزارت امورخارجه، مهرداد پهلوان‌زاده، رییس فدراسیون شطرنج، محمود نظری، دبیر فدراسیون تنیس روی‌میز، کاظم سلیمانی، مسئول سازمان لیگ فوتسال، محمود عبدالهی، مدیر روابط عمومی‌کمیته‌ملی المپیک و رضا عبدی از مسئولان ورزش وزارت‌امور خارجه برگزار شد.

جلسه بعدی این ستاد با حضور مهندس شهنازی، دبیر کل کمیته المپیک جمهوری اسلامی ایران برپا می‌شود که پس از جلسه نشست خبری برای تشریح اهداف این المپیاد با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

کد خبر 4480995

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیاد ورزشی تنیس روی میز مسابقات شطرنج وزارت امور خارجه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد علی قارداشی ظهر شنبه در مجمع انتخابات هیأت تنیس روی میز کردستان اظهار کرد: سال گذشته با مربی‌گری جمیل لطف الله نسبی از خطه کردستان بهترین افتخارات کشور در رشته ورزشی تنیس روی میز رقم خورد.

وی افزود: هیأت تنیس روی میز کردستان از قدیم تاکنون زحمات زیادی برای ارتقای این ورزش کشیده و خوشبختانه امروز می‌بینیم که کردستان در رشته تنیس دارای پیشکسوتان بزرگ و خوشنامی است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز یادآور شد: جذب حامی مالی یکی از بخش‌های مهم فدراسیون تنیس است که در این زمینه موفق عمل کرده و این رویکرد در هیأت تنیس روی میز کردستان هم در حال انجام است.

وی از آمادگی فدراسیون برای تقبل ۵۰ درصد از هزینه‌های خرید میزهای تنیس در راستای توسعه و ارتقای این ورزش در شهرهای کردستان خبر داد و خاطرنشان کرد: نیاز است برای راه‌اندازی مهمانسرای هیأت تنیس روی میز در کردستان اداره‌کل ورزش و جوانان این هیأت را یاری دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم تنیس روی میز را از رشته‌های ورزشی موفق استان دانست و اظهار کرد: هیأت رئیسه تنیس روی میز استان باید برای کشف استعدادهای جدید و پرورش ورزشکاران رشته تنیس روی میز در استان همت گمارند.

آمنه غلام ویسی افزود: سال گذشته تجهیزات ورزشی از جمله تنیس، توپ و راکت به همه شهرستان‌ها و حتی باشگاه‌ها ارسال کردیم و امسال هم به صورت گسترده این تجهیزات در اختیار هیأت‌های شهرستانی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سال قبل این اداره‌کل توانست یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال به هیأت تنیس روی میز استان کمک کند و امسال نیز این رقم ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شد.

غلام‌ویسی جذب کمک مالی از بخش خصوصی را برای تقویت ورزش تنیس روی میز استان لازم دانست و اعلام کرد: فعالیت در ورزش تنیس روی میز هزینه بردار است و به حمایت مالی نیاز دارد.

جمیل لطف اله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور و از مربیان مطرح رشته تنیس روی میز ایران و دنیا با کسب ۱۹ رأی از مجموع ۱۹ رأی مأخوذه در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان برای چهار سال آینده به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

کد خبر 6083544

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • وزیر ورزش: حمایت از فوتبال یک اصل اساسی است
  • وزیر ورزش: به فدراسیون فوتبال اختیار داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد/وزارت ورزش آمادگی دارد مدیریت استادیوم آزادی را به فدراسیون بدهد
  • آغاز مسابقات لیگ باشگاهای سپک تاکرا کشور با حضور سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • امکان حضور برترین‌های المپیاد ورزش‌های فناورانه در مسابقات بین‌المللی
  • جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است