Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مجید کریمیان دبیر اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی با اشاره به قطعه موسیقی "سپاه محمد می آید" اظهار داشت: این قطعه موسیقی به 2 زبان عربی و فارسی اجرا می شود که همزمان با حمله موشکی رژیم اشغالگر قدس به فرودگاه تیفور سوریه برای اولین بار در عرصه بین المللی و کشورهای جبهه مقاومت منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این قطعه با شعر و موسیقی سعی شده است تا تاریخ انقلاب اسلامی در منطقه روایت شود.
دبیر اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی بیان داشت: این اثر از آغاز نهضت پرچم داری امام خمینی(ره) تا مبارزه با اسرائیل و روایت مدافعان حرم و در نهایت ضرورت وحدت جامعه اسلامی و ظهور حضرت حجت که به نوعی شناسنامه جبهه مقاومت محسوب می شود را روایت می کند.


کریمیان با بیان اینکه این قطعه به شهید بزرگوار "مرتضی بصیری پور" که در عملیات موشک باران فرودگاه تیفور و سید حسن نصرالله تقدیم شده است، گفت: در همین راستا و به مناسبت اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی تحت عنوان میثاق نامه و بیانیه هنرمندان جنوب خراسان اجرا گردید.

وی عنوان کرد: اشعار فارسی توسط آقای صادق آتشی و اشعار عربی توسط حیدری آل کثیر سروده شده است و قسمتی از اشعار نیز از شاعر معروف لبنانی می باشد.

دبیر اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این قطعه که در جشنواره ملی فانوس مقام اول را کسب کرده در حوزه تنظیم و آهنگ سازی تولید حوزه هنری خراسان جنوبی است و با مدیریت تولید آقای مجید نصری مسئول واحد موسیقی و سرود حوزه هنری خراسان جنوبی و اجرای بسیار زیبای گروه تبیان همراه شده است.


انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسریع در بازسازی محدوده طویر - مرزن آباد کندوان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر پیش ازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از جاده کندوان، با اشاره به این که دولت سیزدهم تلاش‌های قابل توجهی برای افتتاح قطعه دوم آزادراه تهران - شمال انجام داده است، افزود: این قطعه اکنون در زیربار ترافیک قرار دارد.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن عملیات اجرایی قطعه سوم آزادراه تهران - شمال به ضرورت تسریع در بازسازی محور کندوان محدوده طویر - مرزن آباد تاکید کرد و افزود: این طرح باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی با عنوان این که مسافران زیادی از محور کندوان تردد می‌کنند، تسریع در بازسازی و تعریض آن را ضروری دانست.

محمد مخبر به همراه وزیر راه و شهرسازی در سفری از پیش اعلام نشده از محور کندوان بازدید کرد.

کد خبر 6062813

دیگر خبرها

  • روایتی از زندگی شهید لشنی از شهدای لرستان
  • قالیباف: مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • قصه مناجات هایی برخاسته از ادبیات کلاسیک/ «سر عشق» را بشنوید
  • جوجه ریزی در مرغداری‌های خراسان جنوبی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • ضرورت تسریع در بازسازی محدوده طویر - مرزن آباد کندوان
  • افزایش ۲۲ درصدی جوجه ریزی در واحد‌های پرورش مرغ خراسان جنوبی