Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سخنگوی اتحادیه کارگران راه‌‌آهن آلمان اعلام کرد که روز دوشنبه و از ساعت ۵ صبح به وقت محلی، اعتصابی چهار ساعته و سراسری در این کشور آغاز خواهد شد که شامل تردد تمامی قطارهای محلی، سراسری و حتی بین‌المللی می شود. به گفته این مقام کارگری تاثیر این اعتصاب بر تردد قطارها تا پایان روز دوشنبه محسوس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران راه‌آهن آلمان خواستار افزایش ۷.۵ درصدی دستمزد و کاهش ساعت کار هستند، خواست‌هایی که تاکنون از سوی مدیران ارشد راه‌آهن اجابت نشده است.

بر همین اساس، اتحادیه‌های کارگران راه آهن آلمان هشدار داده‌اند که در صورت ادامه بی‌توجهی به خواست‌های آنها، دامنه اعتصاب‌هایشان می‌تواند برنامه سفرهای سال نوی میلادی را نیز تحت‌الشعاع قرار دهد.

اعتصاب امروز در آستانه تعطیلات سال نو می‌تواند زنگ خطر برای مقامات و مسئولان تلقی شود. کارگران راه‌آهن می‌توانند سفرهای کریسمس را تعطیل کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز از سوی سازمان هواشناسی، از هم میهنان خواست از سفرهای غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، طی روزهای آتی شاهد بارش های قابل توجهی در استان های جنوب شرق کشور (سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و بوشهر) خواهیم بود.

شیرانی گفت: توصیه ما این است که هموطنان عزیز تا جایی که امکان دارد از سفرهای غیرضروری در جنوب شرق کشور اجتناب کرده و در صورت ضرورت، حتماً با کسب اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به سفر کنند.

بنا به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه، استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، بوشهر، بارش های سنگینی خواهند داشت و برای روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه این بارش ها برای استان های سیستان و بلوچستان هستند که احتمال آب گرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه ها و احتمال تخریب پل ها و اختلال جدی در سفرهای بین شهری و داخل شهری را در پی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • پلیس: از سفر به استان های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • پلیس: از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳
  • افزایش سفرهای اتوبوس‌های درون‌شهری یزد
  • سایه شوم اعتصاب‌های گسترده بر سر بازی‌های المپیک پاریس
  • حدّ ترخّص در سفرهای هوایی چگونه مشخص می گردد؟