Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:13:01 GMT

وزیر بهداشت وارد استان کرمان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۶۵۱

وزیر بهداشت وارد استان کرمان شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی دقایقی پیش با استقبال استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی به منظور افتتاح چندین پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در شهرستان های رفسنجان و انار با متراژ ۱۱ هزار و ۸۴۰ مترمربع و هزینه ۴۰ میلیارد تومان وارد استان کرمان شد.

این پروژه های شامل افتتاح اورژانس بیمارستان حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) رفسنجان به عنوان بزرگترین اورژانس جنوب شرق کشور با مساحت دو هزار و ۷۰۰ متر مربع و هزینه هفت میلیارد تومان با ظرفیت ۵۴ تخت بیمارستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه آی.سی.یو اطفال بیمارستان حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) رفسنجان با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و هزنیه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هم در این  سفر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سلف سرویس مرکزی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با زیربنای دو هزار و ۷۰۰ مترمربع و هزینه ۸.۵ میلیارد تومان با ظرفیت ۱۲ هزار پرس غذا در روز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد.

 کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی رفسنجان هم با زیربنای چهار هزار و ۱۰۰ متر مربع که سه  هزار و ۳۰۰ مترمربع آن ساختمان اصلی و ۸۰۰ مترمربع ساختمان اداری بوده و هزینه ساخت آن نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان است؛ افتتاح می شود. در این کلینیک ۵۰ واحد مطب تخصصی و فوق تخصصی وجود دارد.

مرکز جامع خدمات سلامت روستای جعفرآباد رفسنجان با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و هزینه ۷۰۰ میلیون تومان هم در این سفر توسط قاضی‌زاده هاشمی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

در این سفر وزیر بهداشت پروژه های خانه بهداشت روستای زبامهران بخش نوق با زیربنای ۲۲۰ مترمربع و هزینه ساخت ۳۰۰ میلیون تومان، پروژه ستاد شبکه بهداشت شهرستان انار با زیربنای هزار مترمربع و هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، پروژه مرکز جامع سلامت شهری شهید باهنر انار با زیربنای ۵۰۰ مترمربع با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان و پروژه خانه بهداشت گلشن شهرستان انار با زیربنای ۱۲۰ مترمربع و هزینه ۱۷۰ میلیون تومان را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می کند.

کد خبر 4480985

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان سید حسن قاضی زاده هاشمی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد

با استقبال رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان کرمان دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه رییس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده است. 

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ،دیدار با قضات شهر کرمان از برنامه‌های دادستان انتظامی قضات کشور در کرمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان