Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:56:30 GMT

دفع حمله گسترده مزدوران ارتش عربستان در عسیر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۶۵۳

دفع حمله گسترده مزدوران ارتش عربستان در عسیر

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانستند حملات گسترده مزدوران ارتش سعودی در مناطق هم‌مرز گذرگاه علب در عسیر را دفع کنند. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، یک منبع نظامی از موفقیت رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی در جلوگیری از پیشروی و حملات گسترده مزدوران ارتش سعودی در مناطق هم مرز گذرگاه علب در عسیر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع نظامی گفت حملات به مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی،بیش از 10 ساعت طول کشید، بدون اینکه پیشرفتی برای متجاوزان حاصل شود، با وجودی که آنها از پوشش و حمایت هوایی گسترده برخوردار بودند.

کشته و زخمی‌شدن 445 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در یمنحملات توپخانه‌ای و موشکی عربستان به استان صعده یمن همزمان با کارشکنی در نشست سوئد

وی افزود یگان‌های ارتش و کمیته‌های مردمی همچنین یک دستگاه بولدوزر نظامی را در جریان مقابله با حملات مزدوران ارتش سعودی منهدم کردند.

انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عربستان سعودی" اخبار "یمن"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عربستان سعودی اخبار یمن اخبار عربستان سعودی اخبار یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد.

به گزارش مشرق، دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه