Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@02:30:02 GMT

قلعه نویی: فغانی شده قلدرخان فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۶۶۳

قلعه نویی: فغانی شده قلدرخان فوتبال ایران

سرمربی سپاهان در فاصله چند ساعت بعد از اتفاقات رخ داده در بازی این تیم برابر پرسپولیس صحبت های تندی علیه داور سرشناس ایران انجام داد.

به گزارش ورزش سه,امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان درگفتگوی اختصاص مدعی شد برد رااز او و شاگردانش ناعادلانه گرفتند و هیچکس هم نیست با داوری که نگاه قلدرمابانه با فوتبال ایران دارد,برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  از رسانه های اصفهان و ایران عذرخواهی می کنم


در ابتدا باید یک معذرت خواهی دارم از مطبوعات و رسانه های خحوب اصففهانی که هر وقت من این جا بودم نسبت به صداقت رفتار و حرکت تیمی قلم زدن چه در ذوب آهن چه الان در سپاهان. من دیروز حال خوش نداشتم و نمی توانستم صحبت کنم. من هر وقت تیمم نتیجه نگرفته است در کنفرانس ها شرکت کردم و نتیجه دیروز هم نتیجه بدی نبود اما اتفاقات رخ داده در بازی دیروز به قدری ناامید کننده بود که اصلا شرایط خوبی نداشتم. ناعدالتی های دیروز را من تا الان ندیده بودم و به همین خاطر نمی توانستم در کنفرانس شرکت کنم.


برد را از سپاهان گرفتند


بازی خوبی بود. فیزیکی و درگیرشونده اما دروغ چرا انتظاری که از تیم خودم داشتم برآورده نشد به خصوص از جانب برخی بازیکنان که حساب ویژه ای روی آنها باز کرده بودم که در این دیدار عصای دست سپاهان شوند. واقعا در حد و اندازه های خود بازی نکردند که این هم طبیعی است . بالاخره 16 تا 17 بازی انجام دادند و تیم با افت روبرو می شود. اما در همین بازی که در اندازه های سپاهان نبودیم هم لیاقت برد را داشتیم اما برد را از ما گرفتند.


با شخص امیر قلعه نویی مشکل دارد


تعجب می کنم چرا این رفتارها با امیر قلعه نویی می شود. با تیم کار ندارند و تنها به شخص امیر قلعه نویی کار دارند. شما دقت کنید ببینید در بازی رفت سپاهان با ذوب آهن در فصل گذشته چه بلایی سر من و تیمم آوردند. بازی نساجی و سپاهان در این فصل را هم ببینید. من بازی هایی را می گویم که آقای فغانی سوت زده است. او با من مشکل دارد با شخص امیر قلعه نویی و من هم به او گفتم.


این آقا شده قلدرخانِ فوتبال ایران


به نظرم این آقا یک خودشیفتگی کاذب پیدا کرده و از بالا به پایین به همه تیم های فوتبال، بازیکنان و مربیان نگاه می کنید. خودش را قلدرخانِ فوتبال ایران می داند. هیچ کس هم جرات ندارد به او بگوید بالای چشمت ابرو است. نگاه کنید ببینید هفته قبل در قائمشهر چه جنجالی به راه انداخته است. آیا کسی بود به اشتباهات محرز او واکنش نشان بدهد.


بازیکن خارجی من می گوید داور مدام توهین می کند


بازیکن خارجی تیم من در رختکن با ناراحتی گلایه می کند که داور در زمین مدام به او توهین می کند. خارجی ها که دیگر دروغ نمی گویند، می گویند؟! می گوید در زمین توهین می کند و فحاشی. نه دپارتمان داوری نه کمیته داوران هیچ کس با او برخورد نمی کند و تنها موضعش هم امیر قلعه نویی است. وقتی هم حرف می زنی می گوید اخراجت می کنم! رفتی یک موفقیت خوب به دست آوری خب خدا پدرت را بیامرزد باید بیایی و در ایران افتاده تر باشی نه این که بیایی قلدربازی در بیاوری.

 

ادامه دارد...

کمیته داوران امیر قلعه نویی(سرمربی) فولادمبارکه سپاهان علیرضا فغانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران امیر قلعه نویی سرمربی فولادمبارکه سپاهان علیرضا فغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش با بازوبند مصدومیت!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش پس از اینکه در دو مسابقه مراحل یک‌چهارم و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن و قطر گلزنی کرد، در فاینورد هلند شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته و حالا با وجود آسیب دیدگی اخیرش به تهران بازگشته تا در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی حاضر شود.

جهانبخش که حالا با توجه به غیبت احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد، تبدیل به کاپیتان اول تیم ملی ایران در این اردو شده، در چهار دیدار اخیر فاینورد به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشته، اما امروز با روحیه‌ای بالا و لبخند در هتل المپیک حاضر شد و خودش را به امیر قلعه‌نویی و دستیارانش معرفی کرد.

این بازیکن که شرایط خوبی در جام ملت‌های آسیا داشت، پس از گلزنی مقابل قطر در دو رقابت لیگ اردیویسه مقابل آلمره سیتی و اسپارتا روتردام به میدان رفت و در لیگ اروپا نیز حضور کوتاه مدت برابر رم داشت ولی نتوانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند، امروز با روحیه بالایی در اردوی تیم ملی حاضر شد.

جهانبخش پس از حضور در اردوی تیم ملی، در مرکز پک هم حاضر شد و همراه با امیر قلعه‌نویی پیراهن شماره 8 ایران را به ادگار داویدز، اسطوره فوتبال هلند تقدیم کرد.

دیگر خبرها

  • جهانبخش با بازوبند مصدومیت!(عکس)
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • حسرت بزرگ دانیال بعد از نیم فصل رویایی
  • بازگشت چپ‌پای جنگنده به اردوی ملی
  • گل های نوراللهی هم نظر قلعه‌نویی را عوض نکرد
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت های آسیا دارد؟
  • بزرگترین غایبان فهرست جدید تیم ملی
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت‌های آسیا دارد؟
  • واکنش لژیونر ایرانی به حضور در لیست جدید قلعه‌نویی