Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ یدالله سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر  افزود: به منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم و مجموعه بسیج با فرهنگ ایرانی و حمایت از کالای ایرانی و تحقق بخشیدن به شعار اقتصاد مقاومتی با هماهنگی های صورت گرفته با اصناف شهرستان بهارستان به خصوص صنف پوشاک از این اصناف بازدید به عمل آمد.

وی ادامه داد:با توجه به این که در آستانه جشن ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، انتظار داریم، رسانه ها پررنگ تر از گذشته به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب بپردازند، چرا که خداوند ۴۰ سال است این قدرت را با تمام دشمنی های موجود با پشتوانه مردم حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی با اشاره به برخی مشکلات موجود گفت: با توجه به صدور مجوز های لازم از سوی مقام محترم قضایی و گذراندن دورهای آموزشی ویژه بسیجیان با همکاری نیروی انتظامی گشت های عملیاتی محله محور بسیج با هدف ارتقا امنیت در سطح شهرستان اجرا خواهد و افرادی که به هر دلیلی بهارستان را برای شهروندان نا امن می کنند،  هشدار می دهم که بسیج و سپاه با تمام قوا به مقابله این افراد می پردازد.

کد خبر 4481013

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت اجتماعی سپاه سیدالشهدا تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف طرح نور (عفاف و حجاب) در بیجار اجرایی می‌شود و تیم‌هایی از پلیس ضمن استقرار و گشت زنی در نشانگاه‌های سطح شهر طرح عفاف و حجاب را اجرا کردند.

وی ضمن تشکر از همکاری مردم شریف و متدین شهرستان افزود: الحمدالله وضعیت عفاف و حجاب در بیجار مطلوب بوده و تعداد انگشت شماری از نوجوانان که از اثرات سو و مخاطرات بد حجابی ناآگاه هستند در شهر مشاهده شدند که پس از تذکر لسانی حجاب خود را اصلاح کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیان کرد: با توجه به مطالبه عموم مردم در موضوع رعایت پوشش و حجاب اسلامی، ادامه این طرح به صورت همگانی و با مشارکت ادارات متولی و اقشار مردم در دستور کار پلیس و دستگاه قضائی است.

سرهنگ قربانی توجه به مقوله حجاب و عفاف را نیاز جامعه و رسالت همه افراد دانست و گفت: این مهم یک فریضه الهی است و باید مدنظر افراد جامعه باشد.

کد خبر 6085136

دیگر خبرها

  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است