Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@22:32:54 GMT

سامانه بارشی جدید در راه کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۷۸۷

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به آلودگی شهرهای صنعتی طی دو روز آینده از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از اواخر وقت روز چهارشنبه (۲۱ آذرماه) خبر داد. ناطقان: احد وظیفه با اشاره به این‌که طی سه روز آینده برای اغلب مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (۱۹ آذرماه) در برخی نقاط شمال شرق همچنین در دامنه‌های زاگرس واقع در جنوب غرب و غرب خلیج فارس و استان بوشهر وزش باد، ابرناکی و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که فردا و پس فردا (۲۰ و ۲۱ آذرماه) افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود، گفت: اواخر روز چهارشنبه (۲۱ آذرماه) با ورود سامانه بارشی به شمال غرب، بارش در این مناطق آغاز می‌شود.
به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده غرب خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.
وظیفه در پایان در مورد وضعیت آب و هوایی تهران طی دو روز آینده گفت: فردا و پس‌فردا (۲۰ و ۲۱ آذرماه) آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران به ترتیب ۱۴ و ۴ و ۱۶ و ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: سامانه بارشی ، سازمان هواشناسی ، افزایش غلظت آلاینده‌

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سامانه بارشی سازمان هواشناسی افزایش غلظت آلاینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مرادی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد با عبور سامانه بارشی و افزایش پایداری جو آسمان استان از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده عمدتا صاف تا کمی ابری گاهی به خصوص در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. 
او ادامه داد: بررسی آخرین خروجی الگوهای پیش بینی حاکی از ورود سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه به کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه استان مرکزی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم