Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، بررسی آرشیو سه ماهه تولیدات رسانه های صهیونیستی، حکایت از رعب و وحشت از کابوس حملات قریب الوقوع جنبش‌های مقاومت به مواضع تحت اشغالشان دارد.

بر اساس این گزارش، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» چهارشنبه گذشته گزارشی را روی خروجی فرستاد که بلافاصله در رسانه‌های مختلف منطقه انعکاسی وسیع پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده این گزارش مدعی شده است که حزب‌الله لبنان در نظر دارد با استفاده از نیروهای ویژه خود به منطقه استراتژیک الجلیل واقع در اراضی اشغالی فلسطین حمله کند.

آنچه محتوای این گزارش را نسبت به ادعاهای سابق رسانه‌های صهیونیستی در خصوص حمله حزب الله به الجلیل متمایز می‌کند، گزاره یاری جستن حزب الله لبنان از یک جنبش مقاومت عراقی برای انجام عملیات در الجلیل و گروگان‌گیری در این منطقه است.

رسانه‌های مهم منطقه با توجه به اهمیت موضوع و بروز و ظهور بیشتر جنبش نُجَباء در سال‌های اخیر، این گزارش را بازتاب دادند.

دستاوردهای میدانی نُجَباء در سوریه و عراق و هدف‌گذاری این جنبش برای مواجهه با رژیم صهیونیستی، این گروه عراقی را به یکی از دردسرهای تازه رژیم صهیونیستی تبدیل کرده است.

اگرچه پیش‌بینی آینده تحولات منطقه در پرتو پیچیدگی‌های کنونی برای هیچ‌یک از ناظران و تحلیلگران سیاسی ساده نیست، اما وضعیت فعلی به آرامشی پیش از طوفان شباهت دارد که ممکن است در نهایت به «مادر جنگ‌ها» ختم ‌شود.

کد خبر 4481010

منبع: مهر

کلیدواژه: بلندی های جولان رژیم صهیونیستی عراق مقاومت اسلامی نجباء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک صهیونیست‌ها از حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر سری اسرائیل

رسانه‌ها و محافل عبری هنوز در شوک حمله ترکیبی دیروز حزب‌الله به مقر سری ارتش اسرائیل هستند و تاکید کردند که حزب‌الله موفق شد معادله جدیدی که از ابتدای نبرد کنونی در ۶ ماه گذشته به دنبال آن بود را علیه اسرائیل تثبیت کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، عملیات مهمی که دیروز حزب‌الله لبنان ضد یک مقر فرماندهی سری ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «عرب العرامشه» انجام داده و تلفات سنگینی به صهیونیست‌ها وارد کرد، همچنان در رسانه‌ها و محافل این رژیم بازتاب دارد و آنها اعلام کردند که حزب‌الله سلاح‌های جدیدی را وارد نبرد کرده و قدرت آتشین خود را نشان داد.

درحالی که ارتش رژیم اشغالگر طبق معمول همچنان در تلاش برای پنهان کردن تلفات خود در این عملیات حزب‌الله است، رسانه‌های عبری گزارش دادند که تعداد مجروحان این حمله مقاومت لبنان در ارتش اسرائیل به 18 نفر رسیده که حال دست کم 6 تن از آنها وخیم است.

حزب‌الله معادله جدیدی علیه اسرائیل تثبیت کرد

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که حمله ترکیبی حزب‌الله با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای تهاجمی به مقر فرماندهی سری شناسایی ارتش اسرائیل در عرب العرامشه یک عملیات خشن و مرگبار بود.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این زمینه اعلام کرد که ما شاهد نابودی یکی دیگر از معادلات خود مقابل حزب‌الله هستیم و جسارت و جرات حزب‌الله را می‌بینیم وشش ماه است که شاهد تلفات ارتش اسرائیل و درگیری مداوم در جبهه شمالی هستیم.

«اوهاد حمو» تحلیلگر امور عربی در این شبکه صهیونیستی گفت، کاری که حزب‌الله انجام داد بخشی از همان معادله‌ای است که 6 ماه است سعی در تدوین آن دارد و به نظر می رسد که موفق شده است. ما باید یک چشممان به ایران و چشم دیگرمان به حزب‌الله باشد و حتی باید بیشتر به حزب‌الله توجه کنیم؛ چرا که ورود حزب‌الله به تنش‌های ایران و اسرائیل بسیار برای ما دردسرساز می‌شود و ممکن است به یک جنگ منطقه‌ای منجر گردد.

حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالیشلیک 150 موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالیبیانیه حزب‌الله درباره شلیک دهها موشک به شمال فلسطین اشغالی

حیرت صهیونیست‌ها از قدرت اطلاعاتی حزب‌الله

«یارون اشنایدر» دیگر تحلیلگر این شبکه صهیونیستی هم به نوبه خود گفت که دو نکته اساسی وجوددارد که ما باید در سایه حمله سنگین اخیر حزب‌الله به آن توجه داشته باشیم. اولین نکته آن است که حزب‌الله از حوادث قبلی درس گرفته و درگیری را در شمال ادامه می‌دهد و سلاح‌های جدید خود را وارد نبرد کرده و آنها را امتحان می‌کند و ما شاهد پرتاب راکت‌های سنگین از نوع برکان به سمت پایگاه‌های ارتش اسرائیل بوده‌ایم که حامل ده‌ها کیلوگرم مواد منفجره هستند.

وی افزود، اما نکته دوم مربوط به «جسارت آتشین» حزب الله است؛ به این معنا که حزب‌الله از چند نوع سلاح در یک نقطه خاص و به طور هم زمان برای آسیب رسانی حداکثر به مواضع اسرائیل استفاده می‌کند که متاسفانه در این امر موفق هم شده است.

رسانه‌های عبری همچنین احتمال دادند در این پایگاه سری ارتش رژیم اشغالگر که دقیقا مورد هدف حمله ترکیبی حزب‌الله قرار گرفت، افسران بلندپایه اسرائیلی بوده باشند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که حزب‌الله از این مسئله آگاه بود و می‌خواست افسران حاضر در این پایگاه اسرائیل را هدف قرار دهد. این عملیات، حادثه‌ای سخت برای اسرائیل بود و حزب‌الله دقیقا می‌دانست چه می‌کند و سوال ما این است که حزب‌الله چگونه از حضور افسران و نظامیان ارتش اسرائیل در عرب العرامشه اطلاع داشته است.

لازم به ذکر است که دیروز حزب الله لبنان در بیانیه‌ هفتم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به ترور تعدادی از رزمندگان مقاومت در «عین بعال» و «الشهابیه» چهارشنبه مقر سری فرماندهی اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در روستای «عرب العرامشه» با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار داد و در این عملیات تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوک صهیونیست‌ها از حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر سری اسرائیل
  • مزارع شبعا، جولان و بلندی کفرشوبا هدف حمله قرار گرفتند
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب عرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله به عرب عرامشه در الجلیل
  • شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان
  • شلیک ۷ موشک به سمت الجلیل علیا
  • تداوم حملات حزب‌الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی