Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی اظهار داشت: در اجرای طرح دستگیری سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو اعضای این باند پنج نفره که اقدام به سرقت لوازم خودرو از قبیل: زاپاس، جک، ضبط، باند و ... از خودرو‌ها می‌کردند، دستگیر شدند.

وی با اشاره به سرکردگی این باند توسط جوانی ۲۷ ساله به نام امیر با داشتن سوابق متعدد کیفری، گفت:: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از هزار فقره سرقت از ابتدای سال ۹۷ در نقاط مختلف شهر تهران اعتراف کردند که تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از مالباختگان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعتراف اعضای این باند به سرقت ۱۳ دستگاه خودرو بیان داشت: اعضای این گروه از سارقین با شکستن شیشه‌ی خودرو‌ها و یا کلاف کردن درب خودرو‌ها، نیمه شب و در نقاط خلوت اقدام به سرقت خودرو‌ها کرده و پس از سرقت وسایل و محتویات داخلی خودرو‌ها، خودرو‌های مسروقه را در نقاط خلوت رها می‌کردند.

سرهنگ شمس الدین میرزکی عنوان داشت: هر پنج عضو این گروه از سارقین حرفه‌ای خودرو و داخل خودرو، پس از شناسایی مخفیگاهشان در محدوده میدان شوش طی یک عملیات دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه، مقادیر قابل توجهی لاستیک خودرو بویژه لاستیک متعلق به خودرو‌های پژو و پراید به همراه دیگر لوازم خودرو نظیر رینگ خودرو، جک خودرو و ... کشف و توقیف شد؛ با دستگیری اعضای این گروه از سارقین، کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی با شناسایی چهار خریدار اموال مسروقه اقدام به دستگیری این افراد کرده و تحقیقات از آن‌ها جهت کشف اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفته است.

معاون مبارزه با سرقت وساط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به صدور قرار میلیاردی برای متهمان پرونده از سوی شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، عنوان داشت: مالباختگانی که در نیمه اول سال جاری مورد سرقت لوازم داخلی خودرو قرار گرفتند می‌توانند با در دست داشتن اصل پرونده خود جهت پیگیری شکایت خود به نشانی به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت لوازم خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد