Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:46:02 GMT

رئیس جمهوری اتریش راهی لبنان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۸۸۲

رئیس جمهوری اتریش راهی لبنان شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اتریش، «الکساندر فان در بلن» رئیس جمهوری اتریش امروز به منظور دیدار با مقامات دولت لبنان راهی این کشور شد. 

وی در جریان سفر به لبنان قرار است با «میشل عون» همتای لبنانی خود دیدار و علاوه بر مناسبات دوجانبه درباره آخرین تحولات منطقه گفتگو کند. 

رئیس جمهوری اتریش همچنین در نظر دارد از نیروهای حافظ صلح سازمان ملل موسوم به یونیفیل نیز بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فان در بلن که کشورش در حال حاضر ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را بر عهده دارد در جریان سفر به لبنان با برخی از سیاستمداران و رهبران احزاب سیاسی این کشور نیز دیدار و گفتگو می کند.

رئیس جمهوری اتریش تا پنجشنبه در لبنان حضور دارد. 

کد خبر 4481028 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: اتریش لبنان میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند

دولت فرانسه در اعتراض به آنچه که اقدامات جمهوری آذربایجان در آسیب زدن به روابط دوجانبه توصیف شده، سفیر خود را از باکو فراخواند.

به گزارش فارس؛ وزارت امور خارجه فرانسه بامداد چهارشنبه از فراخوانده شدن «آنه بویلون» سفیر این کشور در باکو برای انجام مشورت‌هایی خبر داد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت که سفیر فرانسه در جمهوری آذربایجان به دلیل تداوم اقدامات باکو که به روابط دوجانبه آسیب زده، برای انجام مشورت‌هایی فراخوانده شده است.

به نوشته وبگاه «فرانس۲۴»، در این بیانیه آمده است که «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه با سفیر این کشور بعد از بازگشت به پاریس، دیدار و گفتگو کرده است. وزارت خارجه فرانسه توضیح داد که ماکرون در دیدار با بویلون گفت که از اقدامات باکو متاسف است و ابراز تمایل کرده که جمهوری آذربایجان در مورد نیات خود شفاف‌سازی کند.

طبق این گزارش، این بیانیه می‌افزاید که فرانسه بر حمایت خود از عادی‌سازی روابط جمهوری آذربایجان و ارمنستان با رعایت قوانین بین‌المللی و تمامیت ارضی دو کشور تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان:ناکارمدی سازمان ملل راهی جزتنبیه باقی نگذاشت
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • تمجید نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند