Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی ضامنی گفت: مرحله دوم توزیع لاستیک تاکسی ها با ۲۰ هزار حلقه تا پایان آذر و با نرخ مصوب آغاز می شود.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اعلام اینکه تا پایان آذرماه ۲۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان تاکسی توزیع خواهد شد گفت: پیش از این، توزیع مرحله نخست لاستیک تاکسی ها با ۳۰ هزار حلقه از ماه گذشته در ۱۰ شهر کشور آغاز شده بود و در مرحله دوم اولویت با شهرهایی است که توزیع مرحله نخست شامل آنها نبوده است و اعلام نیاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و تفاوت زیاد قیمت اقلام مصرفی خودرو در بازار، تحویل این اقلام به صورت مستقیم به تاکسیرانان به عنوان یک مطالبه به حق و جدی در دستور کار اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور قرار گرفته است.

ضامنی اضافه کرد: تدابیری اتخاذ شده که هیچ راننده تاکسی دغدغه تهیه لاستیک خودرو را نداشته باشد، اما این امر منوط به این است که سازمان های تاکسیرانی شهرهای آنها اعلام نیاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: لاستیک تاکسی ها با نرخ مصوب کارخانه و ۳۰ تا ۴۰ درصد زیر قیمت بازار در اختیار رانندگان تاکسی قرار خواهد گرفت.

ضامنی ادامه داد: همچنین به منظور حمایت از رانندگان تاکسی و تامین کالاهای مورد نیاز آنها با نرخ مصوب، توزیع روغن خودرو نیز در دستور کار است و به این منظور برای تهیه روغن به شهرهای کشور فراخوان داده ایم که اعلام نیاز کنند.

وی افزود: در گام بعدی توزیع اقلام مورد نیاز تاکسی ها مواردی مانند تهیه لنت ترمز که با قیمت بازار اختلاف دارند نیز در نظر گرفته خواهد شد و به صورت مستقیم این اقلام به رانندگان تاکسی توزیع می شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: تمام اقلام در نظر گرفته شده برای توزیع بین رانندگان تاکسی از تولیدات داخلی است، مگر اینکه مشابه کالای تولیدی داخلی نداشته باشد، در آن صورت توزیع کالای خارجی خواهیم داشت.

وی درباره ارائه خدمات دیگر به رانندگان تاکسی نیز تصریح کرد: تاکنون بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی لحاظ نشده است و در حال پیگیری هستیم که این اتفاق انجام شود و این اقدام می تواند گام موثری در حمایت از رانندگان تاکسی باشد.

ضامنی اعلام کرد: به منظور تامین رفاه بیشتر برای رانندگان تاکسی در حوزه ورزش، اولین دوره مسابقات فوتسال کارکنان و رانندگان تاکسی در دهه فجر که موجب افزایش نشاط و امید آنها خواهد شد نیز برگزار می شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: در همایشی که در ۲۶ آذر به مناسبت روز ملی حمل و نقل برگزار می شود از رانندگان برتر در حوزه تاکسیرانی و حوزه های دیگر حمل و نقل عمومی قدردانی می شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تاکسیرانی رانندگان تاکسی سازمان تاکسیرانی لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی برای نوسازی بافت های فرسوده در کشور از سوی وزیر راه وشهرسازی در تمامی بخش ها و محلات هدف تاکید شده است گفت:  در وزارتخانه با محوریت شرکت بازآفرینی شهری ایران تأکید دارد، تصریح کرد: طبق هدف گذاری های صورت گرفته امسال   حداقل ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در این بافت‌ها در دست نوسازی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون در ۸۶ شهر و ۳۸۱ محله ۳۷۴ حلقه میانی تشکیل شده است افزود:  در ۲۶۱ محله هدف بازآفرینی شهری تعداد ۴۴ هزار و ۸۷۵ مورد بسته تشویقی به صورت چهره به چهره بین ساکنان محلات هدف توزیع و اطلاعات لازم در خصوص انواع تسهیلات شهرسازانه و مالی برای نوسازی مسکن در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

آیینی با بیان اینکه اعضای شوراهای شهر به شکل مستقیم با مردم در ارتباط هستند و می‌توانند نقش موثری در نوسازی بافت های فرسوده داشته باشند افزود:  استفاده از ظرفیت سازمان امور اجتماعی کشور تأکید دارد و باید با برنامه‌ریزی از تمام این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: تشکیل و آموزش حلقه‌های میانی بسیار مهم است؛ زیرا هیچ ارتباطی نمی‌تواند به اندازه ارتباط چهره به چهره تأثیرگذار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند