Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مر کز کرمانشاه حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور هرسین و بیستون در مجلس در بازدید از روستای امام حسن گفت: خواسته‌های مردم زلزله زده باید در دو بخش مورد توجه دولت قرار گیرد.
وی افزود:تسهیلات زلزله پارسال برای ان‌ها در نظر گرفته شود و در زلزله اخیر هم به‌عنوان بازسازی مجدد لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمانی گفت: شان مردم و اوضاع اقتصادی ان‌ها باید مدنظر قرار گیرد و خواسته‌های ان‌ها لحاظ شود.
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس هم گفت:این بازدید به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان کرمانشاه انجام شد.
فرهاد تجری افزود:الان فصل تصمیم گیری بودجه در مجلس است که این بازدید و طرح مشکلات مردم زلزله زده می‌تواند برای اختصاص اعتبار ویژه مردم زلزله زده موثر باشد.
نماینده قصر شیرین گفت: اعتباری که در این رابطه برای مردم در نظر گرفته میشود جدا از اعتبارات ستاد بحران و کمک‌های تسهیلاتی دولت است.
وی گفت: مردم ما در هشت سال جنگ تحمیلی خانه و کاشانه خود را از دست دادند و ابن بار هم زلزله خسارت‌های زیادی به ان‌ها وارد کرده است لذا تلاش میکنیم با همراهی مجمع نمایندگان استان و دولت مشکلات مردم را برطرف کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه قصرشیرین اعتباری زلزله زدگان کرمانشاه ستاد بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، طهماسب نجفی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است که پس از بهره برداری می‌توانند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملاً رایگان است.

وی همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در چهار طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تأسیسات) ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در این بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی و جمعی از مدیران دانشگاه هم حضور داشتند.

کد خبر 747994

دیگر خبرها

  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز