Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - چالش مسئول پروازي حکايت از سفرهاي نيم روز برخي مسئولان کشوري به استان هايي مانند خراسان جنوبي دارد که به قول قديمي ها کمتر از «بانگ بوق قطاري» به پايان مي رسد.

استاني که به غير از درد دوري از مرکز، امروز با دردها و چالش هاي جديدي همچون مسئول پروازي رو به رو شده است.
مسئولاني که مسئوليت شان را گاهي با واژه «استاد پروازي» به اشتباه مي گيرند و مي خواهند بقچه مشکلات استاني به پهناوري خراسان جنوبي را در فرود و صعود يک پرواز بپيچند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمي که دفتر مشکلات پيش روي استان را ورق بزنيد درک درستي از سخنم در ذهنتان تداعي خواهد شد.
مگر مي شود مشکلات استاني که بيش از 20 سال خشکسالي به همراه دارد، ريل ندارد و زيرساخت هاي جاده اي و پروازي آن زبانزد است را با سفري به وقت نيم روز رفع کرد؟!
خبرنگاري شغل سختي است و درک اين واقعيت ها آن را سخت تر مي کند، سخت است وقتي هواپيمايي با تاخير وارد مي شود و حامل مسئولي است که نه تنها دير مي رسد بلکه دغدغه رفتن را هم بر دل دارد.
جلساتي که پس از خستگي و رنج به ظاهر سفري سخت برگزار مي شود و هيچگونه خروجي ندارد، آن هم در استاني که تشنه کمي نگاه بيشتر و جدي تر از مرکز است.
مسئولان وزارتي بايد با فراغ بال، برنامه ريزي مناسب و وقت لازم و کافي به خراسان جنوبي سفر کنند، چشم به راه زمان برگشت نباشند و نسبت به استاني که سفر کرده اند، احساس مسئوليت کنند تا حداقل هزينه بيت المال براي انجام سفرهاي داخلي مسئولان به هدر نرود.
خراسان جنوبي نيازمند نگاه ويژه است، نگاهي که وقت نشناسد و به مردم محرومي فکر کند که در نقاط صفر مرزي زندگي مي کنند.
مردمي که اگر محروميت و کمبود انواع امکانات آنها را از محل زندگي شان آواره حواشي شهرها کند بدون شک امنيت پايتخت نشينان هم به مخاطره مي افتد زيرا خانه هاي رها شده به باراندازهاي اشرار تبديل خواهد شد.
پس استان نيازمند ورود مديران تراز اول جهادي است که آرمان آنان راه شهدا و مسيرشان جاده کرامت و ايثار است.
اينجا محل سفر فوري و سخنراني نيست بلکه ميدان اقدام و عمل است.
*خبرنگار ايرنا در خراسان جنوبي
3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در شورای عالی مسکن و با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور ۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن محرومان کشور افتتاح شد که از این تعداد هزار و ۴۲۷ واحد متعلق به خراسان جنوبی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور
  • کوچ بهاره عشایر خراسان جنوبی
  • بیش از ۹ هزار کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی مرمت شد
  • بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • بازگشایی ۵۵ کیلومتر ایلراه عشایری خراسان جنوبی
  • جاذبه‌های دل انگیز بهار در خراسان شمالی
  • دیپلماسی گردشگری اولویت نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان جنوبی
  • دیپلماسی گردشگری اولویت‌ وزارت خارجه در خراسان جنوبی
  • استفاده از فضای آنلاین برای معرفی جاذبه‌های خراسان جنوبی
  • پاسخگویی مدیران خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه الکترونیکی سامد