Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:جسد یک زن که به قتل رسیده است در بخش فتح المبین شوش کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: جسد زنی با حدود 45 سال سن ظهر روز یکشنبه در گودالی در منطقه چنانه بخش فتح المبین شوش کشف شد.مصطفی نظری شامگاه یکشنبه افزود: این جسد در حالیکه صورت آن پوشانده شده بود، حوالی ساعت 13 امروز کشف شد.

وی گفت: بازپرس بلافاصله در محل حادثه Incident حضور یافت و عوامل پلیس Police آگاهی نیز در حال بررسی صحنه جرم Crime هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شوش افزود: هویت مقتول و انگیزه قتل Murder مشخص نیست و موضوع بصورت ویژه در دست بررسی است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

احمدرضا دالوند درگذشت در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت علت مرگ پیام صابری همسر زیبا بروفه+عکس مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد این سرباز فقیر نیازمند 10 میلیون تومان پول است تا به زندگی برگردد پیدا کردن جسد کودک 6 ماهه با اعتراف مادر هوس باز +عکس پرده برداری از راز قتل مرد میلیارد تهرانی توسط سرهنگ قلابی+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا پیدا شدن قسمتی از بدن زن گمشده در رودخانه حاشیه شهر+ عکس سارق مسلح کفش های گران قیمت دستگیر شد+ عکس ماجرای زندگی دردناک افسانه دختر مرد پولدار شکنجه پشت وانتی دو کودک توسط پدر و مادر بی رحم!+عکس قوی ترین کانگوروی بوکسور جهان جان باخت+ عکس «شاه میمون» لقب جوانی که مثل آب خوردن از دیوار بالا می رود+عکس جوان هیرمندی همسایه‌ 53 ساله اش و 3 پسرش را به گلوله بست

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident پلیس Police جرم Crime قتل Murder اخبار حوادث دادستان عمومی و انقلاب عکس کشف شوش یک زن عکس مرد ساعت کودک قتل زندگی زن جوان دستگیر شد انتحاری زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه صبح امروز جمعه سی و یکم فروردین حادثه‌ای صنعتی در پتروشیمی رازی شهرستان ماهشهر رخ داد که دو نفر در این حادثه جان باختند.

فریدون بندری افزود: این حادثه در پی سقوط اتاقک جرثقیل در اسکله پتروشیمی شیمیایی رازی رخ داده است.

وی گفت: پنج نفر از افراد داخل اتاقک جرثقیل به دلیل سهل انگاری و ایجاد حادثه به دریای مجاور پتروشیمی سقوط کردند که در این رخداد دو نفر جان باختند و سه نفر مصدوم شدند.

بندری افزود: حادثه دیدگان کارکنان پتروشیمی رازی بودند و افراد مصدوم به مرکز درمانی منطقه اعزام شده اند.

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم در حادثه اسکله پتروشیمی رازی
  • سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی ۲ کشته برجای گذاشت
  • سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی / ۲ نفر کشته شدند
  • حادثه در اسکله پتروشیمی رازی
  • حادثه در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر ۲ فوتی و ۴ مصدوم داشت
  • جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • نجات کودک غرق شده در سیلاب
  • اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود