Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی سیدصالحی، بازیکن اسبق پرسپولیس و سپاهان درباره دیدار این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر که با تساوی یک-یک به پایان رسید در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند. بازی پا یا پای از هر دو تیم شاهد بودیم. بازیکنان توانستند موقعیت‌های بسیاری بر روی دروازه دو تیم ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: سپاهان و پرسپولیس برای برد به زمین بازی رفتند. سپاهان به دلیل میزبانی و حضور بیشمار هواداران خود انگیزه بیشتری برای برد داشت. پرسپولیس هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و با استفاده از مهره‌های کلیدی خود توانست سه امتیاز را از چنگ تیم پر مهره سپاهان درآورد. توپ در این دیدار بیشتر روی مرکز زمین بود. 

سیدصالحی با اشاره به اینکه سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی از مدعیان قهرمانی لیگ هجدهم هستند، افزود: تیم پدیده هم از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است. اگر شرایط برای گل محمدی فراهم شود این احتمال وجود دارد که پدیده هم از مدعیان قهرمانی باقی بماند. بازیکنان سرخابی، سپاهان و تراکتورسازی از بازیکنان با تجربه تری برخوردار هستند و می‌توانند در لیگ برتر نتایج مورد نیاز را برای تیم‌های خود کسب کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس و سپاهان با تاکید بر اینکه تراکتورسازی امسال بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده است، گفت: در گذشته بهترین بازیکنان در تیم‌های پرسپولیس و استقلال بازی می‌کردند اما اکنون بهترین بازیکنان در تیم‌های شهرستانی هم بازی می‌کنند که این پراکندگی بازیکنان محبوب سبب افزایش جذابیت لیگ هجدهم شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی رقابت گل محمدی لیگ برتر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فصل‌های گذشته پس از جدایی سعید آقایی دیگر دفاع چپ تخصصی نداشت و از وحید امیری و سپس علی نعمتی در این پست استفاده کرد.

با این حال سرخ‌ها در این زمستان در پست دفاع چپ یک گزینه مطرح جذب کردند. عبدالکریم حسن، کاپیتان سابق قطر و السد به تهران آمد تا پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

عبدالکریم در این مدت میان هواداران پرسپولیس نیز محبوب شده و جایگاه خوبی هم در ترکیب تیم دارد. او با فیزیک مناسب و آماده حسابی در تمرینات خودنمایی می‌کند‌.

در بازی درون تیمی تمرین سرخ‌ها، در یک صحنه عبدالکریم حسن، دفاع چپ فعلی و وحید امیری، بازیکنی که بارها در این پست بازی کرده با یکدیگر تقابل جذابی داشتند. البته امیری پس از مصدومیتش وظایف جدیدی دارد و به خط حمله کمک می‌کند و کاملا از خط دفاع فاصله گرفته است.

دیگر خبرها

  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • آشوبی: به چند دلیل شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است