Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی گفت: تمام آثار و اسناد مرتبط به شهید آیت الله دستغیب در بنیاد شهید فارس موجود بوده و پژوهشگران می توانند از آنها بهره مند شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید علی محمدی» امروز (دوشنبه ۱۹ آذر) در نشست خبری تشریح برنامه های سالگرد شهید دستغیب با بیان اینکه امسال برنامه های سالگرد شهادت آیت الله دستغیب با همکاری تمام دستگاه ها انجام می شود، گفت: چهار برنامه اصلی در سی و هفتمین سالگرد شهادت ایت الله دستغیب برگزار می شود و اولین برنامه امشب در مسجد شهید دستغیب در محله معالی آباد با حضور معاون بنیاد شهید کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید فارس افرود: مراسم اهدا تاج گل به مرقد شهید دستغیب با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و نماینده ولی فقیه در فارس فردا سه شنبه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسجد جامع عتیق پایگاه اصلی فعالیت های شهید آیت الله دستغیب بوده، تصریح کرد: فردا شب مراسمی در مسجد جامع عتیق با سخنرانی آیت الله دژکام و در روز پنجشنبه نیز دعای کمیل به یاد این عالم شهید در حرم مطهر شاهچراغ برگزار می شود.

محمدی خاطرنشان کرد: آثار‌ مکتوب و چند رسانه ای در مورد این شهید تولید شده و تاکنون پنج همایش ملی در مورد شخصیت شهید دستغیب و ۲ مسابقه کتابخوانی آثار شهید دستغیب در سطح ملی در فضای مجازی برگزار شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و تمور ایثارگران فارس یادآور شد: اسناد این شهید موجود بوده و پژوهشگران می توانند از مسیر بنیا شهید به این آثار دسترسی پیدا کنند.

وی اظهار کرد: برنامه سالگرد تاسیس بنیاد شهید نیز با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و ترویج ایثار و شهادت برگزار می شود.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد مقابله با تروریسم اصفهان معلولان روزنامه های اصفهان روزنامه ها روزنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس شهید دستغیب شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری

(تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری

دیگر خبرها

  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • جلوگیری از نوازندگی زن در سالگرد شهید مطهری
  • جلوگیری از نوازندگی یک دختر در مراسم سالگرد شهید مطهری | فیلـم
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری