Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور از فردا خبر داد.

به گزارش فارس، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دوره‌های فراگیر ارشناسی ارشد بهمن ۱۳۹۷( نوبت نوزدهم) دانشگاه پیام نور روز جمعه ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان در این آزمون ۲۸ هزار و ۶۹ نفر زن و ۲۴ هزار و ۴۳۳ نفر مرد هستند که در پنج گروه آموزشی شامل گروه‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و گروه هنر در ۱۱۶ رشته امتحانی در حوزه‌های امتحانی ۸۱ شهرستان مختلف کشور در آزمون شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرایند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ جمعه ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود، گفت: درهای ورودی نیم ساعت قبل از شروع فرایند آزمون(۸ صبح) بسته می‌شود لذا داوطلبان باید زودتر در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

توکلی گفت: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان رشته‌های مختلف، یک بسته نایلونی حاوی یک برگ پاسخنامه و یک دفترچه سوال که در آن مجموعه سوالات دروس رشته مرتبط درج شده تحویل می‌شود. تعداد سوالات هر یک از رشته امتحانی و مدت پاسخگویی به آن‌ها به شرح جدول مندرج در صفحه ۲ برگ راهنمای شرکت در آزمون است.

به گفته ویف دفترچه سوالات شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب روی آن است، دفترچه دارای تنوع است و در انواع a,b,c تولید شده که برای سوالات، پاسخ منفی درنظر گرفته نمی‌شود و اگر به سوالی دو پاسخ داده شود نمره و امتیازی به آن سوال تعلق نمی‌گیرد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان از فردا سه شنبه بیستم آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.

به گفته توکلی، اطلاعیه سازمان سنجش درباره پرینت کارت روز گذشته یکشنبه روی سایت قرار گرفته است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی آموزش و پرورش در حالی اسفند سال گذشته برگزار شد که از همان ابتدا وزارت آموزش و پرورش از همکاری سازمان سنجش خبر داده و گفته بود نتایج این آزمون بنا بر قول سازمان سنجش ۱۴ فروردین اعلام می‌شود.

از همان زمان با توجه به زمان اندک باقی مانده معلوم بود سازمان سنجش توانایی پاسخگویی و اعلام نتایج آزمون در حدود ۲۰ روز کاری را ندارد.

پس از ۱۴ فروردین و به دنبال انتظارات مردم، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاری را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

مسؤولان آموزش و پرورش پیش از این بارها اعلام کردند که قرار است امسال به سرعت و به دقت مراحل اعلام نتایج، مصاحبه و گزینش را انجام دهند تا نومعلمان پس از طی یک دوره کوتاه آموزش معلمی از ابتدای مهر در کلاس‌های درس تدریس داشته باشند.

این در حالی است که در ایستگاه اول اعلام نتایج، سازمان سنجش به وعده خود عمل نکرده است.

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد سازمان سنجش تا پایان فروردین هم نتوانست اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی را اعلام کند و تنها قرار است در هفته پیش رو زمان دقیق اعلام نتایج مشخص شود.

البته یکی از مسؤولان سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ابراز امیدواری کرد تا پایان هفته آتی نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شود.

کد خبر 6082597 علی قدمی

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • کلاهبرداری با سوالات تقلبی کنکور
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری