Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برگزیدگان بخش بین الملل جشنواره قصه گویی، از میان ۳۹۷ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره انتخاب شدند و به مرحله نهایی راه یافتند.

برگزیدگان بیست دوره گذشته جشنواره قصه گویی در مراحل بین المللی، ملی و منطقه‌ای و همچنین قصه گویان و مجریان حرفه‌ای دارای سابقه اجرا در رسانه ملی و تئاتر کشور در بخش بین الملل این جشنواره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از ۳۰ کشور نیز علاقه‌مندان به قصه گویی در بخش بین الملل بیست و یکمین جشنواره قصه گویی به رقابت پرداختند.

از میان ۲۱۷ اثر ارسالی قصه گویان ایرانی، ۸ اثر و از ۱۸۰ قصه شرکت کنندگان خارجی، ۷ اثر به عنوان آثار برتر معرفی شدند تا از ۲۶ لغایت ۲۹ آذرماه قصه‌های خود را به صورت زنده به روی صحنه رقابت ببرند.

فاطمه روحی رحیم از تهران با قصه رستم و اسفندیار، اسماعیل ذبیحی از قم با قصه خرمشیر، پریسا صدایی آذر از اردبیل با قصه دختر لجباز، گلشن حسنوند از لرستان با قصه خانم کوچیک، نجمه احدزاده مروست از یزد با قصه یک روز پرماجرای خاله، سمیه امیری از لرستان با قصه خر برفت، مریم فهیم پور از خوزستان با قصه بز بلا، بز ناقلا و فرزاد شیرمحمدی از تهران با قصه شنگول و منگول و حبه انگور، به عنوان برگزیدگان بخش بین الملل شناخته شدند.

همچنین از میان شرکت کنندگان خارجی، اولیویر ویلانوو از فرانسه، فلورکانالس باستیداس از اسپانیا، سیدا سیویچ از ترکیه، آلیسا دونجوبانگ از کره، کی ران شاه از استرالیا، احمدحسین ظاهر از لبنان و زهره شریفی از افغانستان به عنوان برگزیدگان این بخش انتخاب شدند.

گفتنی است؛ بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی از ۲۶تا۲۹ آذرماه، به دبیری سروش صحت در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان

رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک در منطقه آسیای میانه، با حضور 6 بازیکن در تهران برگزار شد.

در این مسابقات امیرحسین هدایی، نیما عالمیان، سروش امیری نیا، مهدی معدن کن، حمیدرضا طاهرخانی و پویا دلواری حضور داشتند که در پایان، نیما عالمیان با شکست حریفان به مقام نخست رسید تا نماینده ایران در گزینشی المپیک شود.

 پیش از این نوشاد عالمیان برای حضور در گزینشی المپیک در آسیای میانه برگزیده شده بود. 

به این ترتیب برادران عالمیان دو نماینده کشورمان در این رویداد خواهند بود و برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس در روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان