Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@04:13:24 GMT

مسابقات قایقرانی کشوری در بجنورد برگزار نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۱۵۱

مسابقات قایقرانی کشوری در بجنورد برگزار نمی شود

شیما پاک منش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع 6 تیم شامل چهار تیم در بخش بانوان و دو تیم در بخش مردان از شهرهای لاهیجان، ساوه، بندرانزلی، مشهد، شاهرود و مازندران برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
وی افزود: تیم های که اعلام آمادگی کرده اند در حقیقت از تیم های مطرح کشور نیستند و به همین علت این مسابقات جذابیت لازم را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاک منش با اشاره به دریافت مبلغ 12 میلیون ریال از هر تیم برای شرکت در این مسابقات، گفت: مبلغ یاد شده برای هزینه ایاب و ذهاب، اسکان و غذای ورزشکاران هزینه می شود.
وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر کشور در دور برگشت نیز قرار است ماه آینده در تهران برگزار شود که مبلغی بالغ بر 25 میلیون ریال ورودی داشت ورزشکاران از پرداخت هزینه برای شرکت در این دوره از مسابقات کشوری استقبال نکردند.
نائب رئیس هیات قایقرانی خراسان شمالی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته برگزاری مسابقات کشوری قایقرانی دراگون بوت کشور به میزبانی این استان به اوایل سال آینده موکول شد.
وی در ادامه از برگزاری مسابقات تدارکاتی برای ورزشکاران این استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات منطقه ای استخری بانوان با شرکت تیم های استان های همجوار که برای مسابقات کشوری اعلام آمادگی کرده بودند نیز تا ماه آینده در برنامه قرار دارد.
به گزارش ایرنا، هم اینک کمیته های قایقرانی خراسان شمالی در رشته های دراگون بوت، کاناپولو، آب های آرام، رویینگ، آب های خروشان، استعدادیابی، داوران و مربیان و مسابقات در شهرهای بجنورد، شیروان، فاروج، مانه و سملقان، اسفراین و جاجرم فعال است.
قایقرانان خراسان شمالی کسب مقام دوم جهانی و مقام های آسیایی و مقام های متعدد کشوری را در کارنامه خود دارند و یکی از قایقرانان این استان نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده است.
خراسان شمالی تاکنون سه دوره از مسابقات کشوری قایقرانی را میزبانی کرده است.
ط/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اردوی تیم ملی خراسان شمالی مردان مسابقات لیگ برتر مشهد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای خراسان شمالی؛ سید عقیل مرتضوی در بازدید خبرنگاران از طرح‌های در حال احداث شرکت آب منطقه‌ای گفت: دیوار ساحلی منطقه جوادیه به طول ۳۵۰ متر با ۴۰ درصد پیشرفت در حال احداث است که تا دو ماه اینده تکمیل می‌شود.
وی همچنین با اشاره به نقش مهم سد بش قارداش در آبیاری زمین‌های پایین دست
افزود: این سد در ۴۰۰ هکتار با ۵۰ درصد پیشرفت در حال احداث است.
غیرمجاز سالانه ۳۰ میلیون متر مکعب آب در خراسان‌شمالی
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همچنین گفت: سالانه ۳۰ میلیون مترمکعب از چهار هزار و ۲۰۰ حلقه چاه غیر مجازبرداشت می‌شود.
به گفته وی بیشتر چاه‌های غیرمجاز استان در باغ ویلا‌ها و حاشیه رودخانه‌ها واقع است که با حفر چاه‌های کم عمق در برخی از فصول برداشت غیرمجاز آب دارند.
مرتضوی با اشاره به محدودیت منابع آبی خراسان شمالی با توجه به تداوم خشکسالی بر ضرورت استفاده بهینه از منابع آبی موجود تاکید کرد و گفت: مخازن آب زیرزمینی استان سالانه بین ۶۵ تا ۹۵ میلیون متر مکعب کسری دارند و به عبارتی این میزان بیش از مقدار تغذیه آبخوان‌ها در سال برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم
  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت