Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی از سامانه الکترونیکی آزمون اعضای غیر هیئت علمی دانشگاه تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از سامانه الکترونیکی آزمون اعضای غیر هیات علمی دانشگاه تبریز رونمایی شد.   محمدتقی اعلمی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز در این آیین با اشاره به اینکه آموزش باید اثر بخش باشد، گفت: سازمانی که نتواند مهارت، دانش و دانایی خود را توسعه دهد و از آن در افزایش بهره وری استفاده کند، قادر نیست هیچ یک از منابع خود را به نحو مطلوب توسعه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه آموزش کارکنان مهم و حیاتی است، تصریح کرد: با افزایش دانش، مهارت و رفتار‌های کارکنان  با استفاده از محتوای آموزشی، می‌توان تاثیر موثر آن را در کارآیی پرسنل دید.   رضا دهقانی، مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری نیز در این آیین با اشاره به اینکه این سامانه بدست شرکت دانش بنیان بومی طراحی و بارگذاری شده است، گفت: آزمون الکترونیکی آشنایی با قانون و مقررات جاری گزینش برای اولین بار توسط این مدیریت و با شرکت ۴۱۰ نفر از کارکنان رسمی و پیمانی برگزار شد.

مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز با اشاره به امکانات این سامانه بیان داشت: شامل ارائه محتوای آموزشی، آزمون الکترونیکی، صدور گواهینامه بصورت الکترونیکی، ارائه آنی نتایج آزمون، امکان مشاهده ریز نتایج آزمون برای شرکت کننده، ثبت در شناسنامه آموزشی شرکت کنندگان  از جمله امکانات این سامانه است.   وی با تاکید بر اینکه با این کار صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود، تصریح کرد: این سامانه با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰ میلیون ریال طراحی شده و در مرحله بعد امکان لینک به سیستم پرسنلی، تدوین و بارگذاری دوره‌های آموزشی برای رشته‌های مختلف دانشگاه و واجدین شرایط فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز دانشگاه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس تکلیف قانونی مندرج در بند (ی) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و بند (ک) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر اتصال تمامی آزادراه‌های کشور به پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی، به دلیل عدم تحقق این امر معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

با ورود سازمان بازرسی، در مجموع از ۲۹ آزادراه در دست بهره‌‌برداری، ۲۴ آزادراه به طور کامل به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض تجهیز شده و ۵ آزادراه دیگر شامل آزادراه‌های اراک-خرم آباد، کنار گذر جنوبی تهران (غدیر)، قم-گرمسار، خرم آباد-پل زال و تهران-شمال باقیمانده که پیگیری این امر نیز در دستور کار است.

بنابراین گزارش، با تجهیز آزادراه‌های فوق به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض و عدم توقف وسائل نقلیه پشت دروازه‌های مربوطه، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مسافران، طبق برآورد انجام شده و بر اساس گزارش وزارت راه، سالانه حدود ۳۶ میلیون لیتر بنزین (معادل ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال) و ۱۷ میلیون لیتر گازوئیل (معادل ۵۶۰۰ میلیارد ریال)، در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد.

در این راستا خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با ارسال نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور از پیگیری‌های به عمل آمده سازمان بازرسی و همچنین تلاش‌های صورت گرفته دست اندرکاران ذیربط تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند