Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم نمادین هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز صبح امروز با حضور جناب علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در مدرسه دخترانه حجاب منطقه 13 تهران برگزار شد.

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در ابتدای این مراسم گفت: یکی از برنامه  های این هفته، برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان است که کار خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که در زمینه مباحث قرآنی هر چه بگوییم کم است و نباید معطوف به این یک هفته باشد. نکته مهم این است که انسان هایی که خداوند را ناظر بر اعمال خود می‌بینند، از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌مانند. 

وی بیان کرد: قرآن بهترین سنگر و پناه مسلمانان است و با خواندن قران، آرامشی در وجود آدمی شکل می گیرد. انسانی که قرآن می‌خواند خودباوری‌اش بیشتر است. پس  پیوند عاطفی با قرآن برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۴۰۰ هزار دانش‌آموز تهرانی در ۱۷ رشته در مسابقات قران، نماز و عترت شرکت کردند و بیش از یکصد هزار کتاب در زمینه پژوهش به چاپ رسید، اظهار کرد:  فرهنگیان در این مسابقات در ۱۱ رشته شرکت می‌کنند که ۹ رشته در دی ماه و ۲ رشته در بهمن ماه برگزار می‌شود؛ سال گذشته  ۲۲ هزار فرهنگی شهر تهران در مسابقات تفسیر و احکام شرکت کردند.

وی گفت: امیدوارم امسال حفظ جزء ۳۰ که در دستور کار است، جاری و ساری کنیم. 

کد خبر 4480930 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا کاظمی نماز وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمودی گفت: در دومین روز از هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – قزوین، حد فاصل شرکت سیمان آبیک با همکاری این شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی با همراهی مدیریت و پرسنل و همچنین میزبانی شرکت سیمان آبیک برگزار شد و باید به صورت یک فرهنگ به صورت ادامه داشته باشد.
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خاطرنشان کرد: در انتهای این مراسم به قید قرعه به افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا و از حضور مدعوین قدردانی شد.

کد خبر 6085386

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • مراسم نمادین هفته سلامت در شهر ری با حضور مرشد پیشکسوت (فیلم)
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران