Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئولان عالی قضایی در جلسه امروز ادامه" بحث و بررسی پیرامون دستورالعمل نظارت و پیگیری احیای حقوق عامه" را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، مسئولان عالی قضایی در جلسه امروز ادامه" بحث و بررسی پیرامون دستورالعمل نظارت و پیگیری احیای حقوق عامه" را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین بنا بر روال معمول جلسه مسئولان عالی قضایی، در ابتدای جلسه امروز نیز آیت الله آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضایی درسخنان کوتاهی، مهم‌ترین موضوعات قضایی و سیاسی کشور را مورد بررسی قرار داده و پس از آن، مسئولان عالی قضایی وارد دستور جلسه که بحث و بررسی پیرامون نظارت و پیگیری احیای حقوق عامه است، خواهند شد.

شایان ذکراست براساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قوه قضاییه وظیفه پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه را برعهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس قوه قضاییه جلسه مسئولان قضایی قوه قضاییه حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  اولین جلسه مراکز مهر خانواده در محل دادگستری باحضور اصغر حمیدی رئیس دادگستری و اکرم عالی مسلک رئیس بهزیستی به اتفاق کارشناسان حوزه پیشگیری بهزیستی و دادگستری در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های ابلاغی شورای اجتماعی کشور به دادگستری تشکیل شد.


عالی مسلک ، رئیس بهزیستی سلماس گفت: در این جلسه کارشناس پیشگیری بهزیستی گزارش جامعی از عملکرد خود درخصوص مرکز مهر خانواده در سال ۱۴۰۲ ارایه و برنامه های ابلاغ شده مربوط به ‌پشتیبانی و استمرار فعالیت مراکز ملاقات فرزندان طلاق موضوع تبصره ذیل ماده ۴۱قانون حمایت خانواده و آیین نامه اجرایی آن بحث و تبادل افکار و برنامه مدون تدوین شد.


در ادامه جلسه در مسائل مربوط به تامین هزینه‌های مصرفی و تجهیزات مرکز و نیز وسایل مورد نیاز مطرح و ریاست دادگستری با تامین آنها موافقت کرد .

 

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی
  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • حقوق بگیران بخوانند/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟