Web Analytics Made Easy - Statcounter

توفان زمستانی و بارش برف و بوران در جنوب آمریکا ضمن مختل کردن پرواز هواپیماها و قطعی گسترده برق اعلام شرایط اضطراری در چندین ایالت را موجب شد.

به گزارش فارس، ادامه طوفان سهمگین زمستانی در یکشنبه موجب بارش برف، بوران، باران منجمد و همچنین یخ بستن بخش وسیعی از جنوب آمریکا و قطع برق صد‌ها هزار خانوار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «نیویورک دیلی نیوز» «روی کوپر» فرماندار ایالت کارولینای شمالی به ساکنان محلی به ویژه اهالی مستقر در کناره جاده و رانندگان توصیه کرده که مراقب جان خود باشند.

این در حالی است که فرمانداران و مقام‌های محلی چندین ایالت جنوبی قبل از عبور طوفان وضعیت اضطراری اعلام کرده‌اند. مقام‌های آمریکایی همچنین به ساکنان مناطق در زمینه به همراه داشتن لوازم اضطراری هشدار داده‌اند. شهردار ایالت ویرجینیا نیز از اهالی منطقه خواسته تا تمامی اقدام‌های احتیاطی برای محافظت از طوفان سهمگین زمستانی را لحاظ کنند.

به نوشته این روزنامه، بارش باران‌های سهمگین در دیگر نقاط جنوب آمریکا و بروز سیل در نواحی ساحلی پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش، بیش از 300 هزار مورد قطعی برق در سراسر جنوب آمریکا گزارش شده به طوری‌که در کارولینای شمالی حدود 180 هزار قطعی برق، در کارولینای جنوبی بیش از 82 هزار مورد و در سراسر ایالت تنسی، آلاباما و می‌سی‌سی‌پی نیز حدود 75 هزار قطعی برق گزارش شده است.

فرودگاه بین‌المللی «شارلوت داگلاس» ، ششمین فرودگاه پرتردد آمریکا نیز اعلام کرده که خطوط هوایی پرواز خود را از شنبه کاهش داده و بیش از 1000 پرواز نیز در یکشنبه لغو شد.

به گزارش اداره هواشناسی، این وضعیت جوی که از اواخر روز شنبه شروع شد تا دوشنبه طول می‌کشد و بر اساس آخرین پیش‌بینی‌ها شمال غربی ایالت‌ کارولینای شمالی و جنوب ویرجینیا ارش سنگین‌ترین برف را شاهد خواهند بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طوفان زمستانی آمریکا قطع برق اختلال در پروازها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • در سال ۲۰۲۳ بیش از ۸۰ درصد مخاطرات هواشناسی سیل و توفان بود
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا