Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:10:07 GMT

جشنواره مسابقات ورزشی مدارس شهرستان گناوه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۳۰۷

جشنواره مسابقات ورزشی مدارس شهرستان گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش گناوه صبح دوشنبه در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی مدارس شهرستان گناوه گفت: به دنبال حضور حداکثری دانش آموزان در مسابقات ورزشی با بالاترین کیفیت هستیم.

وی افزود: با اجرای جشنواره‌ها، مسابقات دانش آموزی و مسابقات درون مدرسه‌ای سعی بر آن داریم که کم تحرکی دانش آموزان را رفع و شور و نشاط را به انها تزریق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی اظهار داشت: مسابقات کبدی و بسکتبال سه نفره برای اولین سال در تقویم ورزشی مدارس گنجانده شده است و خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

غلامرضا خدری کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه گفت: جشنواره کبدی مقطع ابتدایی پسران با حضور ۱۵ مدرسه و ۱۵۰ دانش آموز بصورت باشکوهی برگزار شد که حضور این تعداد دانش آموز در مسابقات کبدی در سطح استان بی نظیر بوده است.

وی افزود: در پایان جشنواره مدارس سلمان فارسی با مربیگری محمد دشتی، شهید حر خسروی با مربیگری امید دیلمی و امام حسن مجتبی با مربیگری احسان خضراب و شهید ثقفیان با مربیگری سید محمد موسوی بعنوان تیم های دارای استعداد برتر معرفی شدند.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت: مسابقات کبدی متوسطه اول با شرکت ۹ تیم و حضور ۹۰ دانش آموز در سالن ورزشی مدرسه علامه حلی برگزار شد که در پایان مدارس مدارس شهید فروتن با مربیگری عبدالحسین کشتکار، مدرسه حضرت امیر با مربیگری عبدالهی و مدرسه شهید خدر زاده با مربیگری رضا حسینی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره متوسطه اول دختران با شرکت مدارس عصمتیه، ۲۲ بهمن، جنت، پیش تازان دانش و حضرت زینب برگزار شد که مدرسه ی ۲۲ بهمن با مربیگری زیبا موسوی، مدرسه ی حضرت زینب (س) با مربیگری زهرا احمدی و مدرسه ی عصمتیه با مربیگری زهرا سیفی مقام های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین مدرسه ی غیر دولتی پیشتازان دانش با مربیگری محبوبه زارع تیم اخلاق مسابقات شناخته شد.

خدری بیان داشت: جشنواره کبدی مقطع ابتدایی دختران با شرکت هشت مدرسه و حضور ۸۰ دانش آموز برگزار شد که در پایان آموزشگاه حضرت رقیه با مربیگری معصومه بهمنیاری مقام اول، آموزشگاه غیردولتی دانا با مربیگری فروزان بهرسی مقام دوم و مقام سوم مشترک به آموزشگاههای زهره و معرفت با مربیگری الهه یوسف زاده رسید و همچنین داوری مسابقات را خانم ها مریم مرادی، کبری عبداله پور، زیبا مرادی و الهام سیفی بر عهده داشتند.

وی گفت: مسابقات کبدی مقطع متوسطه اول با شرکت هشت تیم برگزار شد که در پایان آموزشگاه عصمتیه با مربیگری زهرا سیفی، آموزشگاه شمیم دانش با مربیگری فروزان بهرسی و آموزشگاه سیزده آبان با مربیگری خانم مرادی مقام های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین داوری مسابقات را خانم ها معصومه بهمنیاری، الهه یوسف زاده، کبری عبداله پور و صغری غلام زاده بر عهده داشتند.

خدری افزود: از صادق عبدالهی، صغری غلام زاده، زهرا سیفی مسئولین انجمن های ورزشی و همچنین از سیمین عالی زاده که داوری مسابقات بسکتبال را بر عهده داشت سپاسگزار و قدردانی می کنیم.

کد خبر 4481060

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بوشهر گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان

مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در روز دوم در رشته‌های شنای بانوان و تنیس روی میز تیمی و انفرادی آقایان به میزبانی شهر کرمان برگزار شد.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

 تیمی تنیس روی میز آقایان:

مقام اول: آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان

مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی سیرجان

مقام سوم: آموزش و پرورش شهرستان زرند

انفرادی تنیس روی میز آقایان:

مقام اول: رضا خالقی (آموزش و پرورش ناحیه ۲)

مقام دوم: معین لطیفی (آموزش و پرورش ناحیه۲)

مقام سوم مشترک: مسعود دیانی (دانشگاه علوم پزشکی سیرجان) و هادی شفیعی (دانشگاه علوم پزشکی جیرفت)

شنای بانوان:

رده سنی ۱۳۴۰_۱۳۴۵: مقام اول عذرا ریاحی

رده سنی ۱۳۵۲_۱۳۵۶: مقام اول نرجس مرشد زاده

رده سنی ۱۳۵۷_۱۳۶۱: مقام اول محدثه مرشد زاده

رده سنی ۱۳۶۲_۱۳۶۶: مقام اول سوده پدرام، مقام دوم مونا نحوی

رده سنی ۱۳۷۰_۱۳۷۱: مقام اول حسنا حمیدی، مقام دوم پگاه صنعتی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود