Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهری از کشف و ضبط بیش از ۴۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور طی ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، «سردار حسن مهری» با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه‌های کشور در راستای مبارزه جدی با مواد مخدر، در آبان سال جاری توانستند بیش از 48 کیلوگرم انواع مواد مخدرکشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور افزود: در این مدت 714 نفر به اتهام حمل مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه های سراسر کشور دستگیر شدند که  70 درصد این افراد زیر چهل سال سن دارند.

 

سردار مهری بیان کرد: ماموران پلیس فرودگاه های کشور مواد مکشوفه را که با مهارت در  وسایل همراه برخی مسافران، محموله های پست هوایی، مواد غذایی  و ... جاسازی شده بود،  کشف کردند.

 

وی در پایان با توصیه به مسافران هوایی مبنی بر رعایت قوانین گفت: مسافران از جابه جایی بسته های دیگران (به صورت امانت)  خودداری کنند، پلیس در صورت کشف هرگونه اشیای ممنوعه، برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد قانونی می‌کند.

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد شورای فرهنگ عمومی بجنورد خراسان شمالی معلولان خراسان جنوبي مشهد استان سمنان معلولین سردار مهری کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید