Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دوچرخه Kona Rove عالی برای استفاده روزمره با قابلیت های نوین روانه بازار فروش شد.

Kona Rove اثبات می‌کند که وزن عدد چندان مهمی برای انتخاب یک دوچرخه عادی نیست. این دوچرخه با وزنه ۱۲ کیلوگرمی خود به نظر مناسب جاده‌ها نمی‌آید اما در هنگام راندن ابداً سنگین احساس نمی‌شود.

من بیش از ۱۰ دقیقه با آن از شیب ۵ تا ۸ درصد صعود کردم، وقتی به آخرین قسمت با شیب ۱۲ درصد رسیدم دنده را تعویض کردم و با فشار کمی بر رکاب، دوچرخه از سطح مسیر جدا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا این دوچرخه آماده پاسخگویی به همه درخواست‌های شما است.

پس‌ازاین مسیر وارد مسیری ماسه‌ای شدم که پوشیده از خرده‌سنگ و سنگ‌های تیز بود Rove، نه تنها از پس این مسیر برآمد بلکه عملکردی بهتر از حد انتظار من داشت.

این دوچرخه با اتکا به لاستیک‌های ضد پنچری پهن خود از مسیری دارای سنگ‌هایی به‌اندازه توپ پینگ‌پنگ و توده‌های نرم گردوغبار به‌راحتی عبور کرد. در هنگام عبور از مسیری پوشیده از گردوخاک، شن و سنگ‌های تیز وحشتناک، وزن تنها چیزی بود که به آن فکر نمی‌کردم در عوض به فکر انتخاب مکان بعدی برای به چالش کشیدن Rove بودم.

خانواده Rove

این دوچرخه مدل پایه، از ۶ مدل مستحکم خانواده Rove است. همه آن‌ها دارای خصوصیت پایداری در سرعت و قابلیت کنترل در مسیرهای مختلف هستند و این مورد به خاطر وجود چرخ‌های سایز 700C (مورداستفاده در دوچرخه‌های شهری با لاستیک کم‌عرض و سبک) و 650B (مورداستفاده در دوچرخه‌های کوهستانی با لاستیک عریض) است.

Reynolds 853 بهترین دوچرخه Rove است. این دوچرخه دارای شاسی فولادی، دوشاخ کربنی، چرخ‌های 650B و سیستم انتقال قدرت SRAM force1 است و قیمتی برابر با ۳۵۹۹ دلار دارد.

Rove DL که نمونه ارتقا یافته فریم پایه است به گلگیر، سیستم ترمز دیسکی با کالیبر ۲ پیستون TPR spyre و سیستم انتقال قدرت ۹ سرعته Sora مجهز شده و باقیمت ۱۰۹۹ دلار عرضه می‌گردد.

ساخته‌شده برای خوار کردن زمین

Rove دارای تجهیزات بادوام نظیر چرخ‌هایی با ۳۲ اسپوک درخشان و تایرهای Schwalbe Delta Cruiser plus است.

رینگ‌های آلومینیومی ساخت WTB برای ایستادن در مقابل خشن‌ترین مسیرها ساخته‌شده و Kona سال‌ها است از آن برای دوچرخه‌های خود استفاده می‌کند؛ زیرا کار خود را به بهترین نحو انجام می‌دهند. تایرهای سایز 35C به‌اندازه کافی پهن هستند تا کوچک‌ترین ضربات از سطح مسیر را در خود جذب کنند. آن‌ها همچنین مجهز به فناوری ضد پنچری Schwalbe هستند تا از آن‌ها در مقابل محیط خشن خارج جاده‌ای محافظت کند.

حس راندن

مدل‌های Rove در هنگام راندن فرمان پذیر احساس می‌شوند و به‌راحتی می‌توان حرکات بدنه آن‌ها را پیش‌بینی کرد. این قابلیت باقابلیت‌های یک دوچرخه جاده‌ای که برای پرش و گذر از مسیرهای پرپیچ‌وخم ساخته‌شده متفاوت است. به این معنی که اگر در زمان راندن در سطح صاف به مسیری با سطح متفاوت برخوردید کنترل دوچرخه به هم نخواهد خورد و به راه خود در مسیر مستقیم ادامه خواهد داد.

فرمان پذیری و دوام Rove برای دوچرخه‌ای باقیمت کمتر از ۱۰۰۰ دلار عالی است؛ اما این دوچرخه فاقد راحتی لازم است.

زین این دوچرخه در هنگام عبور از روی موانع راحت احساس می‌شود اما فرمان نازک آن در سواری‌های طولانی‌مدت خسته‌کننده است و دوشاخ آلومینیومی جلو قابلیت جذب ضربات شدید را ندارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

احمدرضا دالوند درگذشت مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت این سرباز فقیر نیازمند 10 میلیون تومان پول است تا به زندگی برگردد مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد پیدا کردن جسد کودک 6 ماهه با اعتراف مادر هوس باز +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس 60 نفر در آتش سوزی سوپرمارکت سعادت آباد تهران گرفتار شدند توضیحات احمد خمینی درباره عکس‌های لو رفته اش+عکس پیدا شدن قسمتی از بدن زن گمشده در رودخانه حاشیه شهر+ عکس فاجعه در قلب تهران! / همه وحشت کردند! سقوط مرگبار زن جوان به دره به خاطر عکس سلفی! + عکس جزییات سرقت از طلافروشی بلوار امامت توسط 2 جوان اسلحه به دست قوی ترین کانگوروی بوکسور جهان جان باخت+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: مدل عکس فروش انتظار دوچرخه درخواست عکس مرد ساعت کودک قتل زندگی زن جوان دستگیر شد انتحاری زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک

دولت فدرال بلژیک از راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه و معرفی هفته ملی اقدام علیه سرقت دوچرخه در راستای افزایش آگاهی در این باره خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سالانه هزاران دوچرخه در بلژیک دزدیده می‌شوند، اما تعداد دقیق این سرقت‌ها مشخص نیست، چراکه به احتمال زیاد بیش از نیمی از این سرقت‌ها هرگز گزارش نمی‌شوند. به همین دلیل دولت بلژیک تصمیم گرفته است تا با راه‌اندازی اولین هفته اقدام ملی علیه سرقت دوچرخه از دوشنبه پیش رو در ایستگاه مرکزی آنتورپ، این مسئله را جدی‌تر پیگیری کند. هدف مسئولان آگاهی‌بخشی در مورد این اقدام و آشنایی شهروندان با ابزاری است که برای مبارزه با آن در اختیار دارند.

رویداد جدید همچنین فرصتی برای ارائه پایگاه داده رجیستری دوچرخه من دولت بلژیک است که به صاحبان دوچرخه امکان ثبت دوچرخه‌های خود را در سیستم و درخواست یک برچسب کد QR ویژه از مقامات می‌دهد. این برچسب روی دوچرخه اعمال می‌شود و در صورت سرقت، مالک می‌تواند به راحتی آن را به پایگاه داده گزارش دهد و پلیس می‌تواند کدهای QR دوچرخه‌ها را اسکن کند و با کدهای سرقتی اعلام‌شده مطابقت دهد. به این ترتیب هر بلژیکی به یک سیستم ساده و مدرن دسترسی خواهد داشت که از سرقت دوچرخه آن‌ها جلوگیری و فعالیت پلیس و دیگران را برای شناسایی دوچرخه دزدیده‌شده آسان‌تر می‌کند.

پایگاه داده دوچرخه مفهوم جدیدی نیست و چندین سال است که در بروکسل مورد استفاده قرار دارد. اکنون نیز به مناطق فلاندر و والونیا بلژیک گسترش پیدا کرده است و اولین کاربران آن ساکنان پایتخت کشور هستند.

کدهای QR همچنین هنگام خرید دوچرخه دست دوم مزایایی را ارائه می‌دهد و یک خریدار بالقوه می‌تواند کد روی دوچرخه را اسکن کند و متوجه شود که تحت مالکیت فروشنده قرار دارد یا یک دوچرخه سرقتی است. برچسب‌ها به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که در برابر پارگی، اشعه ماوراءبنفش و آب‌وهوای بد مقاوم باشند.

کد خبر 747841

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • رکابزن بجنوردی از تهران تا هند را می‌پیماید
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید