Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیانیست شناخته شده ایتالیایی در دویست و چهل و هشتمین سالروز تولد «لودویک وان بتهون»، رسیتال پیانویی را در تالار رودکی تهران برگزار می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اولاف جان لانری نوازنده شناخته شده ایتالیایی روز پنجشنبه ۲۲ آذر ماه در دویست و چهل و هشتمین سالروز تولد لودویک وان بتهون رسیتال پیانویی را در تالار رودکی تهران برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی چندی پیش هم همراه با جیووانی ریچاردی نوازنده ویولن سل دوئت پیانو و ویولنی را در همین تالار اجرا کرده بود.

اولاف جان لانری از جمله هنرمندان شناخته شده موسیقی است که علاوه‌بر تدریس کنسرواتوار امولا، در رقابت‌های معتبر بین‌المللی از جمله جایزه بین‌المللی بوسونی و رقابت بین‌المللی «مونزا» حضور فعالی داشته است.

این هنرمند در بزرگداشت دویست و چهل و هشتمین زادروز لودویک وان بتهون آثاری از آهنگسازان مطرح دنیای موسیقی از جمله بتهون، کلوددبوسی، فردریک شوپن و آثار تعدادی از آهنگسازان کشورمان از جمله فوزیه مجد و مرتضی شیر کوهی را اجرا می‌کند.

رسیتال پیانو اولاف جان لانری ساعت ۲۱ روز پنجشنبه ۲۲ آذر ماه با قیمت بلیت‌های ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان در تالار رودکی تهران میزبان علاقه‌مندان موسیقی کلاسیک است.

 

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۱۰ طرح و لایحه، ۵ اساسنامه و ۳ استعلام دیوان عدالت اداری در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ داده شد.

وی توضیح داد: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که ایرادات و ابهاماتی داشت و با رفع ابهامات، این طرح خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدواریم که این طرح به اهداف خود در جهت سامان‌دهی این موضوع بیانجامد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

در حال تکمیل

کد خبر 6096962 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • روزنامه ایتالیایی: ناتو در جنگ اوکراین برای خود دو خط قرمز مشخص کرده است
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • میکا ریچاردز و گزارش فوتبال به سبک ایتالیایی ها و واکنش دل پیرو (زیرنویس فارسی)
  • شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی