Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-24@02:41:47 GMT

ساماندهی ۲۹۵سرپناه ایستگاه اتوبوس منطقه ۱۵

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۴۳۶

امتداد :عملیات بهسازی۲۹۵ سرپناه ایستگاه اتوبوس در راستای نگهداشت شهر انجام شد.

به گزارش امتداد ، مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: در این راستا عملیات ساماندهی ۲۷۰ سرپناه ایستگاه اتوبوس خطوط عادی و ۲۵ ایستگاه اتوبوس BRT در نواحی هفتگانه انجام شد.

وی ادامه داد: عملیات تجهیز، مرمت و نگهداشت ایستگاه های اتوبوس با توجه به آغاز بارش های پاییزی و به منظور تکریم و رفاه حال شهروندان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواف زاده اضافه کرد: سرپناه ها با اقداماتی نظیر شستشو، نصب شیشه محافظ، ترمیم و بازسازی سقف سرپناه، مبلمان و پلن سولار ترمیم و بهسازی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک افزود: روشنایی کامل سرپناه ها به جهت استفاده مسافرین در ساعات تاریکی تامین شد.

لواف زاده خاطرنشان کرد: اکیپ‌های اجرایی ترافیک به منظور بهسازی ایستگاه های اتوبوس در نواحی ۷گانه به صورت مستمر فعالیت می کنند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: عملیات سم‌پاشی درختان با هدف کنترل آفات گیاهی، حذف آلاینده‌ها، بهبود شادابی و رشد درختان و حفاظت از محیط زیست در فضای سبز بوستان‌های اصلی و محلی، همچنین در خیابان‌های اصلی و فرعی این منطقه در حال انجام است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم سم‌پاشی درختان اظهار کرد: سم‌پاشی درختان و درختچه‌ها سالانه با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم دارای استانداردهای زیست‌محیطی توسط اکیپ‌های فضای سبز در پارک‌ها و معابر اصلی سطح منطقه ۵ شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سم‌پاشی درختان برای از بین‌بردن آفت شته، پسیله زبان‌گنجشک و برگ‌خوار نارون است، افزود: به‌منظور کنترل آفت درختان در سطح منطقه ۵ شهرداری اصفهان، سه اکیپ سم‌پاشی در سپاهان‌شهر، صفه و سطح منطقه در حال انجام عملیات است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: به‌منظور صرفه‌جویی در میزان سم مصرفی، افزایش کیفیت و سرعت در عملیات سم‌پاشی عمومی درختان از دستگاه‌های پیشرفته در مسیرها به صورت نقطه‌ای و لکه‌گیری درختان دارای آفت استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات با هدف کنترل آفات گیاهی، حذف آلاینده‌ها، بهبود شادابی و رشد درختان و حفاظت از محیط زیست در فضای سبز بوستان‌های اصلی و محلی در حال انجام است.

کد خبر 746898

دیگر خبرها

  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در مراغه
  • کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد