Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان سما شامل بخش های مختلف هنری همچون نقاشی، چرم دوزی، گلسازی، صنایع دستی مانند آشپزی، شیرینی پزی و آثار علمی شامل دستاوردهای پژوهشی آنان بود.

در این بازدید دکتر برهانی فر را معاونت امور سمای کرج و رئیس آموزشکده عالی سما دکتر محمدرضا بلیاد، دکتر مصطفی مبلغی معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از معاونین و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و سما همراهی کردند و در فضایی بسیار صمیمانه نماز جماعت را نیز اقامه نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر برهانی فر ضمن تقدیر از فعالیت های فوق برنامه دانشجویان سما، پویایی و فعالیت های چندجانبه در کنار درس را یکی از راه های موفقیت جوانان در زندگی آینده برشمرد و از دانشجویان خواست تنها به درس و آموزه های تئوری اکتفا نکنند.

از دیگر برنامه هایی که به بهانه روز دانشجو در آموزشکده عالی سما برگزار شد می توان به نشست صمیمی با دانشجویان سمای کرج در روز دانشجو اشاره کرد.

در این نشست که به منظور ارج نهادن به جایگاه دانشجویان و احترام به دیدگاه و نیازهای قشر دانشجو برگزار شد، دکتر محمدرضا بلیاد سرپرست آموزشکده عالی سما و برخی از مسئولین سما واحد کرج با حضور در پایگاه بسیج دانشجویی و تعدادی از کلاس های آموزشکده به شنیدن نظرات، پیشنهادات و برخی مشکلات دانشجویان نشستند.

دکتر محمدرضا بلیاد در این جمع صمیمی به دانشجویان توصیه کرد از فعالیت های اجتماعی نهراسند و در کنار مسئولین برای حل مشکلات و موانع احتمالی موجود، فعال باشند.

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج استان البرز سما روز دانشجو نمایشگاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج استان البرز سما روز دانشجو نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمایشگاه و جشنواره مهارتی دانش آموزی در کرج برپا شده تا با نمایش بخشی از توانمندی دانش آموزان، گرایش به رشته‌های فنی افزایش یابد. 

در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته های مختلف آثارشان را معرفی می کنند، هم چنین فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی هم در رشته ای جدید به علاقه مندان  معرفی  می شود.

مدیر کل  آموزش و  پرورش  استان  البرز گفت: آموزش دانش  آموزان  در رشته های فنی  و حرفه ای  یکی از  راهکارهای  موثر در  کاهش بیکاری فارغ التحصیلان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برگزار می‌شود