Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان کتابخانه ملی درباره هجمه ها به وزیر امورخارجه یادآور شد: ایشان دست روی نقطه حساسی گذاشته اند. کسانی که در پی اختلاف افکنی و معارضه با ظریف هستند آدرس غلط و کد اشتباه می دهند و این باعث می شود که امر بر عده ای مشتبه شود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا، اشرف بروجردی، رییس سازمان کتابخانه ملی، اظهارات وزیر امورخارجه درباره پولشویی را درست ارزیابی کرد و درباره فشارهای این روزها به محمد جواد ظریف گفت: من حرفهای آقای ظریف را درست می دانم، واقعیت این است که مهمترین آسیب مدیریتی کل جامعه، فسادی است که وجود دارد و قابل انکار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر رسانه ها و احزاب و دولت پاسخگو نباشند، و مسئله فساد مطرح و تشریح نشود میزان اعتماد مردم کاهش می یابد که کل نظام از این موضوع ضرر می کند.
بروجردی افزود: شاید در برهه ای از زمان اقدامات شفاف سازی مانند اعلام میزان دریافتی های مسوولان اقدامی درست بود که البته پیگیری چندانی هم نشد، اما این اقدام هم نمی توانست همه مشکل را حل کند. مهم این است که در بحث مبارزه با فساد، متولیان هر بخش اطلاعات شفاف عرضه کند، البته در ارائه اطلاعات هم برای پیشگیری از تنش باید با احتیاط عمل کرد.
وی تاکید کرد: در تعریف دولت خوب مواردی مانند تامین نیازهای مردم، شفافیت، ارائه اطلاعات و پاسخگویی را ملاک قرار می دهند. بنابراین وقتی اعلام می کنیم که میزان اعتماد عمومی به حاکمیت در ایران بالاست پس باید ابزارهای اشاره شده را هم تامین کنیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رئیس کتابخانه های ملی اشرف بروجردی محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم

در مراسم شصت‌و‌پنجمین سالگرد رحلت مرجع فقید آیت‌الله حسین طباطبایی بروجردی استاد حاج شیخ حسین انصاریان به ایراد سخنرانی پرداخت و سید مهدی میرداماد در مدح منقبت ائمه اطهار (ع) مداحی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان با تجلیل از شخصیت آیت الله بروجردی گفت: این مرجع تقلید زمانی که به قم آمد ۷۰۰ نفر در این حوزه مشغول به تحصیل بودند و در زمانی که از دار دنیا رفت بیش از ۷ هزار نفر مشغول به تحصیل بودند.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند آیت الله بروجردی گفت: در طول ۱۶ سالی که آیت الله بروجردی در حوزه علمیه قم حضور داشت اقدامات بسیاری در راستای گسترش دین اسلام در داخل ایران و کشور‌های مختلف انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان، تقوای الهی را یکی از ویژگی‌های برجسته آیت الله بروجردی دانست و گفت: به‌واسطه همین تقوا، آیت الله بروجردی به مراتب بزرگی دست پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست