Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:46:00 GMT

شیمیدر یک بسکتبالیست آلمانی جذب کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۴۹۷

شیمیدر یک بسکتبالیست آلمانی جذب کرد

تهران- ایرنا- تیم بسکتبال شیمیدر تهران با تصمیم محمدرضا اسلامی یک بازیکن خارجی جذب کرد تا خود را برای ادامه رقابت های لیگ برتر تقویت کند.

به گزارش ایرنا، رقابت های لیگ برتر بسکتبال از پنجشنبه هفته جاری با برگزاری رقابت های هفته پنجم ادامه پیدا می کند و در این هفته شاهد بازی حساس میان دو تیم مدعی پتروشیمی بندرامام و شیمیدر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیمیدر پیش از دیدار حساسش با پتروشیمی یک بازیکن خارجی جذب کرد تا ترکیبش را تقویت کند. تیم تهرانی که با هدایت محمدرضا اسلامی در لیگ برتر حضور دارد 'واورلی آستین' سنتر آلمانی را به خدمت گرفته است.
این بازیکن 27 سال سن و 2 متر 11 سانتی متر قامت دارد و در پست پنج برای شیمیدر بازی خواهد کرد. این بازیکن در لیگ کشورهای آلمان، چین، فرانسه و چک بازی کرده و امسال با شیمیدر تهران دست به توپ می شود.
محمد ترابی و کیوان ریاعی دو بازیکن دیگر شیمیدر در پست پنج هستند.
تا کنون تنها دو تیم شهرداری گرگان و شیمیدر تهران بازیکن خارجی جذب کرده اند.
ورزشی**ع-ح**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال ليگ برتر بسكتبال فدراسيون بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

دیگر خبرها

  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!