Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران از اعلام ۳ گزینه پیشنهادی استانداری تهران به وزیر کشور توسط این مجمع خبر داد و گفت: تا یکی ۲ هفته آینده استاندار تهران مشخص می شود.به گزارش بلاغ،محسن علیجانی زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص گزینه ها و نحوه انتخاب استاندار تهران اظهار داشت: روز گذشته در مجمع نمایندگان استان تهران جلسه داشتیم و ۳ گزینه توسط نمایندگان جمع بندی و با نظر مشورتی نمایندگان به وزیر کشور اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وزیر کشور را فردی مشورت پذیر دانست و گفت: نظر ما مشورتی بوده و قطعی نیست.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران توانمندی مدیریتی برای حل مشکلات این استان، توانمندی در برگزاری انتخابات در خور در سال ۹۸ و ۱۴۰۰ و استفاده از همه سلیقه های سیاسی در کشور و استان را از شاخص های گزینه های پیشنهادی مجمع نمایندگان استان تهران به وزیر کشور دانست و گفت: سعی شده که حتی الامکان این گزینه ها از جریان اصلاح طلبی و یا همراهی و هم سو با دولت بوده و با هم افزایی با ظرفیت های دولت و جریان اصلاح طلبی خدمات خوبی به مردم استان ارائه دهد.

علیجانی زمانی ادامه داد: چهره ملی استانی برگزیده شده تا بتواند اعتماد مردم را کسب کرده و در حوزه های محوله کارآمد باشد، چرا که استان تهران و شهرستان ها مسائل بسیار عدیده ای باشد.

وی گفت: تلاش کردیم که گزینه ها از سن مناسب برای مدیریت نیز برخوردار باشد و مهلت مدیریت سرپرست ۲ ماه دیگر است، اما ظرف یکی ۲ هفته آینده استاندار جدید مستقر خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، پردیس، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی آسیب های اجتماعی را از معضلات مهم استان تهران دانست و گفت: مباحث اشتغال، بهداشت شهرستان ها، مسائل فرهنگی، آموزش و پرورش، توزیع امکانات بر اساس عدالت و هم افزایی بین مدیران کل و دستگاه ها و برقراری نظم به ویژه در شرایط تحریم و توزیع خدمات و امکانات از دیگر مورادی است، که از استاندار تهران انتظار انجام ان را داریم.

وی گفت: این ۳ گزینه کهمعرفی شده است، شاخص های ذکر شده را دارند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه هیئت نظارت بر انتخابات روز سه شنبه ۲۸ فروردین برگزار شد.

در این جلسه مدارک مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه فقط دو کاندیدا واجد شرایط بودند، بدون انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی، عضو‌های اصلی دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۳ انتخاب شدند.

چنانچه مدیرمسئولی طبق تبصره ۱ ماده ۱۱ شیوه نامه انتخابات اعتراض دارد، می‌توانند تا روز شنبه اول اردیبهشت ماه به همراه مستندات به دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات مراجعه کند.

محمدصادق رهبانی (مدیرمسئول نشریه تاغ) و محمدآراد زندیه (مدیرمسئول نشریه مراقبت) به عنوان نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران منتخب شدند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • همه سناریوهای روی میز صهیونیست ها | چرا گزینه جنگ منتفی است؟
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران