Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو شوراي استانداري الانبار، غرب عراق، از تاسيس پايگاه جديد نظاميان آمريکايي در اين استان، نزديک مرز مشترک عراق با سوريه خبر داد.
به گزارش پارس‌تودي؛ «فرحان محمد الدليمي» عضو شوراي استانداري الانبار اعلام کرد، شماري از نظاميان آمريکايي در اقدامي از قبل اعلام نشده، شمال رود فرات، نزديک الرمانه، نزديک مرز با سوريه و عراق مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته الدليلمي، با تاسيس پايگاه جديد، نظاميان آمريکايي بر منطقه صحراي غربي حد واسط استان الانبار و نينوا تسلط پيدا مي‌کنند.
نيروهاي عراقي از چند ماه قبل براي ممانعت از نفوذ عناصر داعش به خاک عراق، از طريق نوار مرزي با سوريه در منطقه صحراي غربي مستقر شده‌اند.
در همين حال؛ عمليات تفتيش و حمله به مواضع بقاياي به‌جامانده از داعش در شهر «الرمادي»، مرکز استان الانبار، توسط نيروهاي عراقي از ماه اکتبر گذشته آغاز شده است.
133/120
کليدواژه سوريه امريکا عراق پايگاه

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رئیس پیشین موساد از پیچیدگی حمله به ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 تامیر پاردو رئیس پیشین موساد با اشاره به اینکه ایران شبیه عراق (حمله به تأسیسات اتمی عراق به نام اوسیراک در زمان صدام حسین در 1981) و سوریه (حمله به تاسیسات سوریه در 2007) دیر الزّور سوریه نیست، به پیچیدگی حمله به ایران اشاره کرد. پاردو تاکید کرد اگر نمی‌توانیم در یک ضربه کاری (حمله) کار ایران را تمام کنیم، باید دوباره فکر کنیم. روایت این مقام اطلاعاتی رژیم اسرائیل را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق
  • جدیدترین تصویر از انفجار بزرگ در مقر حشدالشعبی | حجم گسترده آتش را ببینید
  • روایت رئیس پیشین موساد از پیچیدگی حمله به ایران
  • حادثه عجیب در پایگاه نیتسانیم رژیم صهیونیستی
  • فرود مشکوک بالگرد‌های آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق