Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@08:13:06 GMT

آموزش مداحی برای تمام مقاطع سنی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۵۷۷

آموزش مداحی برای تمام مقاطع سنی برگزار می‌شود

دوره آموزش مداحی برای تمام مقاطع سنی آقایان در خانه مداحان اهل‌البیت(ع) برگزار می‌شود. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، دوره آموزش مداحی برای تمام مقاطع سنی آقایان در خانه مداحان اهل‌البیت(ع) برگزار می‌شود.

سرفصل‌ها و بخش‌های این دوره‌ آموزشی توسط استادان و مداحان پیشکسوت تدریس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش مقتل را غلامرضا سازگار، اخلاق و آداب مداحی را یدالله بهتاش، ادبیات و شعرشناسی را مهدی آصفی و محمود تاری، آموزش نغمات آئینی را سید علی سادت رضوی، مناجات‌خوانی را مرتضی طاهری، آموزش نوحه‌خوانی را حیدر توکلی و اصول و فنون مداحی را مصطفی خورسندی تدریس خواهند کرد.

در پایان این دوره نیز به شرکت‌کننندگان، گواهینامه رسمی از سوی خانه مداحان اعطا می‌شود.

علی نجفی: مداحِ با اخلاق، خریدار دارد/ ماجرای سوزِ دل و سوختن حسینیه



کلاس‌های آموزش مداحی، روز‌های دوشنبه از ساعت 17 تا 21 برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام همه روزه به خانه مداحان واقع در چهاراه فخرآباد، خیابان شهید مشکی مراجعه و یا از طریق شماره 09124283830 نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

یادآور می‌شود، آیین اختتامیه نخستین دوره آموزش مداحی ویژه بانوان نیز امروز 19 آذرماه ساعت 11 صبح در خانه مداحان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1444/P1013149/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مداحان اهل بیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مداحان اهل بیت مداحان اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندس دانمارکی و یک خانه 28 متری عالی با تمام امکانات (+تصاویر)

عصر ایران - طراحی شده توسط معمار دانمارکی متی فردسکیلد، کابین منفصل از شبکه کنگا (KONGA) یک واحه خودکفا است که به عنوان یک خانه ماژولار بسیار تطبیق پذیر عمل می کند. این خانه گزینه ای ایده آل برای افرادی است که به دنبال یک اقامتگاه دنج و مناسب هستند.

کنگا یک سازه چوبی 28 متر مربعی کاملا مبله است که می توان از آن به عنوان یک کلبه برای سپری کردن اوقات فراغت در طبیعت، یک فضای کار مولد، یا به عنوان خانه ای در حیاط پشتی استفاده کرد. کنگا می تواند به عنوان خانه ای منفصل از شبکه های برق و آب عمل کند. به عنوان یک ساختار ماژولار، کنگا به هیچ شالوده خاصی نیاز ندارد. این به نوبه خود اجازه می دهد تا طی یک روز در محل مورد نظر ساخته و نصب شود.

کنگا؛ یک فضای زندگی خودکفا

به عنوان یک طراحی منفصل از شبکه، کابین کنگا به طور مستقل و بدون تکیه بر شبکه برق کار می کند. در عوض، این خانه جمع و جور از پنل خورشیدی روی پشت بام نیرو می گیرد، دارای یک اجاق چوبی با سامانه گرمایش آب، و سامانه جمع آوری آب باران است.

فضای آشپزخانه کنگا به طور کامل برای نیازهای روزانه تجهیز شده و دارای یخچال، اجاق گازی برای پخت و پز، سینک، و فضای ذخیره سازی به خوبی طراحی شده است. کابینت های موجود می توانند به راحتی برای نگهداری طولانی مدت اقلام مختلف استفاده شوند.

چوب، ماده اصلی مورد استفاده در ساخت کابین کنگا است. به طور خاص، پنل های روکش چوب بلوط در فضای داخلی خانه و چوب سوخته در نماهای بیرونی به کار گرفته شده است.

اطلاعات پروژه:

نام: کابین منفصل از شبکه کنگا

معمار: متی فردسکیلد

مساحت: 28 متر مربع

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خانه 18 متری کامل و لوکس اما گران! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • افتتاح و تجهیز خانه کشتی آموزش و پرورش اشترینان
  • آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار شود
  • مداحی در رثای کریم اهل بیت(ع) با حضور زائران رضوی
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • هجدهمین دوره ضیافت اطعام حسنی در بجنورد برگزار شد
  • (تصاویر) مهندس دانمارکی و یک خانه ۲۸ متری عالی با تمام امکانات
  • مهندس دانمارکی و یک خانه 28 متری عالی با تمام امکانات (+تصاویر)
  • مازندران پیشرو در ورزش همگانی