Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی: وقتی ساکنان ساختمان مسکونی متوجه بروز ایراد فنی در آسانسور مجتمع شدند. بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که سریعاً آتش نشانان ایستگاه ۱۲۴ ساعت ۱۷:۴۵ عصر روز گذشته به آدرس سه راه کیانمهر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده نمودند که کابین آسانسور ساختمان مسکونی در بین طبقات دچار نقص فنی شده و گیر نموده است، که بلافاصله پس از قطع جریان برق و ایمن سازی کامل و با تجهیزات تخصصی، کابین را به طبقه فوقانی انتقال داده و فرد محبوس شده را که یک خانم نوجوان ۱۳ ساله بود را بدون هیچ گونه آسیبی از داخل کابین خارج کردند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: عملیات نجات آتش نشانی آسانسور صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند

تین نیوز

 فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی، برخی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فردا جمعه مورخ ۷ اردیبهشت مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با حضور در استان آذربایجان شرقی، برخی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در این استان را افتتاح خواهد کرد.

طی این سفر ۸۴۰۴ واحد مسکونی در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح و عملیات اجرائی ۱۰۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن نیز آغاز خواهد شد.

 افتتاح پارک ۳/۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی، بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی است.

شایان ذکر است در این سفر پروژه های مرتبط در برخی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی با حضور معاونان وزیر به بهره برداری رسیده و یا آغاز عملیات اجرایی آن ها اعلام خواهد شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب (فیلم)
  • (ویدئو) عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی