Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محسن علیجانی زمانی در خصوص گزینه ها و نحوه انتخاب استاندار تهران اظهار داشت: روز گذشته در مجمع نمایندگان استان تهران جلسه داشتیم و ۳ گزینه توسط نمایندگان جمع بندی و با نظر مشورتی نمایندگان به وزیر کشور اعلام شد.

وی وزیر کشور را فردی مشورت پذیر دانست و گفت: نظر ما مشورتی بوده و قطعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران توانمندی مدیریتی برای حل مشکلات این استان، توانمندی در برگزاری انتخابات در خور در سال ۹۸ و ۱۴۰۰ و استفاده از همه سلیقه های سیاسی در کشور و استان را از شاخص های گزینه های پیشنهادی مجمع نمایندگان استان تهران به وزیر کشور دانست و گفت: سعی شده که حتی الامکان این گزینه ها از جریان اصلاح طلبی و یا همراهی و هم سو با دولت بوده و با هم افزایی با ظرفیت های دولت و جریان اصلاح طلبی خدمات خوبی به مردم استان ارائه دهد.

علیجانی زمانی ادامه داد: چهره ملی استانی برگزیده شده تا بتواند اعتماد مردم را کسب کرده و در حوزه های محوله کارآمد باشد، چرا که استان تهران و شهرستان ها مسائل بسیار عدیده ای باشد.

وی گفت: تلاش کردیم که گزینه ها از سن مناسب برای مدیریت نیز برخوردار باشد و مهلت مدیریت سرپرست ۲ ماه دیگر است، اما ظرف یکی ۲ هفته آینده استاندار جدید مستقر خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، پردیس، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی آسیب های اجتماعی را از معضلات مهم استان تهران دانست و گفت: مباحث اشتغال، بهداشت شهرستان ها، مسائل فرهنگی، آموزش و پرورش، توزیع امکانات بر اساس عدالت و هم افزایی بین مدیران کل و دستگاه ها و برقراری نظم به ویژه در شرایط تحریم و توزیع خدمات و امکانات از دیگر مورادی است، که از استاندار تهران انتظار انجام ان را داریم.

وی گفت: این ۳ گزینه کهمعرفی شده است، شاخص های ذکر شده را دارند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: استانداری تهران شورای شهر نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی

وزیر کشور در واکنش به گزارش ادعایی منتشر شده درباره مرگ «نیکا شاکرمی» یادآورشد که دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور در واکنش به گزارش ادعایی منتشر شده درباره مرگ «نیکا شاکرمی» یادآورشد که دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

وحیدی همچنین با بیان اینکه انتخابات مرحله دوم در ۲۲ حوزه و ۱۱ هزار شعبه برگزار خواهد شد، اظهارکرد: از همه مردم دعوت می‌کنیم که در این انتخابات شرکت کنند. مرحله دوم مثل مرحله اول مهم است. همه گروه‌ها و سلایق و جریان‌ها به میدان بیایند و مردم را به حضور تشویق کنند.

وزیر کشور درباره مطرح شدن پرونده نیکا شاکرمی در رسانه‌های بیگانه، گفت: الان دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حال حمایت از مردم فلسطین هستند. می‌خواهند توجهات را از این اعتراضات دور کنند. از سویی می‌خواهند عملیات وعده صادق را مخدوش کنند. آن‌ها آمدند و یک سوژه بسیار مضحک که همه ابعاد آن روشن است را مطرح کردند که پاسخ آن هم داده شد و مشخص شد؛ دشمن و رسانه‌های آن‌ها به گزارش‌های دروغ و دور از واقع متوسل شده‌اند تا عملیات روانی انجام دهند.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است