Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@05:31:06 GMT

شیرینی و کیک مراسم خود را عمده و آنلاین خریداری کنید

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۶۵۹

شیرینی و کیک مراسم خود را عمده و آنلاین خریداری کنید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، قنادی ناتلی نامی آشنا در صنعت کیک و شیرینی است. تقریبا همه افرادی که اهل شیرینی و کیک هستند حداقل یک‌بار از این قنادی خرید کرده‌اند و یا دست کم نام آن را شنیده‌اند. قنادی ناتلی با قدمتی ۸۰ ساله در این حوزه تاکنون توانسته است کیفیت خود را بر همگان اثبات کند.

از آنجایی که قنادی ناتلی بر پایه‌ خلاقیت و نوآوری بنا شده و همواره سعی کرده تا در بین پیشروان این صنعت قرار بگیرد چند وقتی است که سایت خود را نیز ارتقا وامکانات آن را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این امکانات جدید سایت ناتلی، سفارش آنلاین کیک و شیرینی دلخواه به صورت عمده است.

بدون شک سازمان‌های بزرگ تاکنون نیاز به سفارش آنلاین شیرینی به مناسبت مراسم‌های خاص خود را حس کرده‌اند و یا کافی شاپ‌های مجلل به منظور افزایش تنوع کار و حفظ کیفیت نیاز به تامین‌کننده متعهد را بارها احساس کرده‌اند. تمامی این افراد از این پس می‌توانند با حجم عمده از سایت ناتلی خرید کرده؛ کیک و شیرینی سفارشی خود را درب محل کار دریافت کنند.

از مزایای خرید از سامانه‌ی آنلاین ناتلی علاوه بر امکان سفارش راحت و سریع، دریافت آسان آن در محل کار و خرید با تخفیف ویژه خواهد بود.

محصولات ناتلی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. این محصولات شامل:

انواع کیک: کیک تولد، کیک ساده، کیک عروسی، کیک تصویری، کیک شکلاتی، کیک اسفنجی، کیک کافی‌شاپی، کاپ کیک (کیک فنجانی) و ...

انواع شیرینی: انواع شیرینی خشک شامل شیرینی دانمارکی، شیرینی نارگیلی، شیرینی گردویی، شیرینی کشمشی، شیرینی نخودچی و دونات.

انواع شیرینی‌تر: شامل نان خامه‌ای و رولت خامه‌ای انواع زولبیا و باقلوا

انواع دسر: دسر ساده، دسر ایرانی و مجلسی غذاهایی همچون اسنک، فینگرفود و نان

انواع حلوا: حلوای مجلسی، حلوای خرما

انواع شکلات، لوازم تولد همچون شمع تولد و تم تولد

حمیدرضا یوسفی مدیر پروژه ناتلی در خصوص توانمندی‌های مجموعه ناتلی گفت: ناتلی اولین شرکتی است که در زمینه تولید محصولات مورد درخواست مشتری قادر به دریافت پروانه برای آنها نیز است. ناتلی اکنون توانایی صادرات هر نوع شیرینی را به انتخاب مشتری از سبد کالایی خود، یا محصول درخواستی مشتری غیر از سبد محصولات ناتلی را نیز دارا است.

متقاضیان درخواست خرید عمده می‌توانند به سایت ناتلی مراجعه کرده و فرم درخواست را در بخش درخواست فروش عمده شیرینی و کیک تکمیل کنند.

علاقه‌مندان نیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید و پخش انواع کیک و شیرینی از شیرینی فروشی ناتلی با شماره ۸۷۱۰۹۴۰۷-۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 4480579

منبع: مهر

کلیدواژه: سفارش آنلاین شیرینی و شکلات کافی شاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۱۶۰ هزار تن گندم در خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با اشاره به خرید بیش از ۱۶۲ هزار تن گندم در خوزستان گفت: انتظار می‌رود در روزهای آینده استان خوزستان وارد دوره پیک خرید تضمینی گندم شود که در آن روزانه نزدیک به ۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری می‌شود.

امید جهان نژادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: خرید تضمینی گندم نسبت به مشابه سال گذشته افزایش ۳ برابری داشته که این میزان ناشی از شدت برداشت در روزهای اخیر بوده و تا کنون بیش از ۱۶۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی افزود: در حال حاضر کاربران مراکز خرید گندم در حال ثبت محموله‌های خریداری شده از کشاورزان می‌باشند و لازم می‌دانم از زحمات مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره و واحد انفورماتیک شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران جهت همکاری در خرید تضمینی محصول گندم‌کاران تشکر و قدردانی نمایم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان خاطرنشان کرد: برای نخستین بار سی‌ویکم فروردین در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام «روز ملی گندم و نان» تعیین شده است و ضمن تبریک این روز به کشاورزان عزیز خوزستان و همه‌ی عوامل زنجیره‌ی تأمین گندم، آرد و نان امیدواریم بار دیگر با همت کشاورزان غیور خوزستانی بتوانیم برگ زرین دیگری به تاریخ پر از اعتبار خوزستان بیافزاییم.

جهان نژادیان با اشاره به آغاز خرید تضمین گندم در اکثر شهرهای استان افزود: انتظار می‌رود در روزهای آینده استان خوزستان وارد دوره پیک خرید تضمینی گندم شود.

وی عنوان کرد: در دوره پیک خرید گندم استان، روزانه نزدیک به ۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری می‌شود.

کد خبر 746356

دیگر خبرها

  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • طلا در این کشورها ارزان است
  • طلا در این کشورها ارزان است | نکته‌های مهم برای خرید طلا در سطح بین‌المللی
  • خرید بیش از ۲۶ هزار تن کلزا در خوزستان
  • خرید بیش از ۱۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
  • شیرینی فرانسه، قنادی محبوب خیابان انقلاب چرا دوباره پلمپ شد؟
  • نوزدهمین حراج شمش طلا دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • سوغات مشهد چیست؟
  • خریداری ۱۰ هزار تن کلزا در ایلام