Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@19:04:25 GMT

چراغ سبز فیفا به میزبانی ایران در جام جهانی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۷۰۷

ساعت24-سخنان رییس فیفا حاکی از احتمال حضور ایران به عنوان میزبان در جام جهانی است.

چهار سال تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی مانده اما برنامه ریزی ها برای میزبانی این مسابقات با دقت پیگیری می شود. قطر به عنوان یکی از کشور های کوچک حاشیه خلیج فارس از سال ها پیش در جستجوی میزبانی جام جهانی بود و دست یابی به آن یکی از مهم ترین اهداف سیاسی - ورزشی شیوخ این کشور را در آستانه تبدیل به واقعیت قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مساحت کم این کشور و در عین حال دشواری میزبانی از 32 تیم باعث شده تا فیفا برای درآمدزایی همسایه های قطر نیز برنامه ریزی کند.

به گزارش رویترز،جانی اینفانتینو رییس فیفا، در جدید ترین اظهارنظر خود یک بار دیگر از احتمال میزبانی برخی مسابقات جام جهانی 2022 توسط همسایه های قطر گفته است. او در گذشته از احتمال اسکان و تمرین تیم های ملی در جام جهانی 2022 توسط همسایه های قطر سخن گفته بود و میزبانی از مسابقات، نشان می دهد فیفا برنامه جامع تری برای برگزاری جام جهانی قطر دارد. با توجه به روابط سیاسی تیره و تار میان قطر و همسایه های عربی خود، ایران به عنوان یکی از جدی ترین شانس ها برای میزبانی این مسابقات شناخته می شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام حسینی المپیک را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، کوروش باقری در مورد عدم اعزام الهام حسینی به مسابقات جام جهانی تایلند گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که امروز انجام شد با رکوردهای مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود.

وی گفت: البته حسینی بعد از آسیب دیدگی تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی شد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ ساز و عنوان دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

کد خبر 6063909 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • الهام حسینی المپیک را از دست داد
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • نحوه درست کردن یک چراغ دیواری ساده و ارزان با لوله پلیکا و لامپ LED (فیلم)
  • خوب و بد هندبال ایران در سال ۱۴۰۲ از نگاه پاکدل
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • فرآیند تمیز کردن ماتی چراغ جلو توسط استاد کانادایی (فیلم)
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد