Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بندرگز گفت: ۹.۵ میلیارد تومان تسهیلات از بخش عشایری و روستایی به متقاضیان در شهرستان بندرگز پرداخت شد. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرگز، حسین احمدی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان بندرگز با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زا اظهار داشت: از ابتدای امسال 105 پرونده دریافت تسهیلات در شهرستان بندرگز تشکیل شده که حدود 9.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان بندرگز تصریح کرد: از محل پرداخت تسهیلات کم‌بهره در شهرستان 55 پرونده در بخش مشاغل خانگی تشکیل شد که 1.5 میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده که 550 میلیون تومان پرداخت شد و بقیه در بانک‌های شهرستان در حال بررسی و پرداخت است.

احمدی با اشاره به ثبت‌نام 742 نفر در سامانه کارا هم خاطرنشان کرد: حدود 50 درصد تعهدات تسهیلاتی شهرستان بندرگز پرداخت شده و این با همکاری بانک‌ها محقق شد.

ثبت نام وام اشتغال روستایی در 29 استان متوقف شدبانک‌ها در انتظار ابلاغ 2900 میلیارد تومان تسهیلات مرحله دوم اشتغال روستاییمرکزی|دولت در بحث اشتغال روستایی مطابق نظر مجلس عمل نکرده است

وی همچنین از پرداخت 77 میلیارد تومان تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سال 95 تاکنون در این شهرستان خبر داد و افزود: این تسهیلات سبب فعال شدن واحدهای نیمه‌فعال و راکد شد و در کنار آن کارخانه‌های جدید هم راه‌اندازی شد.

فرماندار شهرستان بندرگز از بانک‌ها و صندوق‌های کارآفرینی شهرستان خواست با همکاری بیشتر با دستگاه‌های اجرایی و مردم و پرداخت تسهیلات شرایط ایجاد اشتغال و تولید را در شهرستان ایجاد کنند.

انتهای پیام/ح

R41471/P1357/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بخش عمده ای از تحقق شعار سال مبنی بر افزایش تولید با استفاده از مشارکت های مردمی در اجرای پروژه‌های مسکن روستایی محقق می شود گفت: تمامی پروژه های مسکن روستایی در کشور با استفاده از ظرفیت های مردمی روستاییان اجرا می شود و در حال حاضر با استفاده از عرضه اراضی و پرداخت تسهیلات مسکن روستایی این امر محقق شده است.

وی افزود: بخش عمده ای از واحدهای مسکن روستایی با استفاده از توان روستاییان از مناطق مختلف نوسازی و بازسازی شده اند که این امر نشان می دهد استفاده از ظرفیت های مردمی چه میزان در رشد و توسعه پروژه های مسکونی نقش  دارد‌.

جودی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از سوی بانک ها و همچنین عرضه زمین زمینه را برای حضور بیشتر روستاییان در کشور و در تحقق ساخت ۳۵۰ هزار واحد مسکونی فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای