Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@12:08:45 GMT

بازیکنانی که برانکو نمی تواند داشته باشد(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۷۳۹

برانکو همیشه سلیقه خاصی در انتخاب بازیکن داشته و بازیکنان مورد علاقه اش هم ویژگیهای خاص خودشان را دارند اما جالب است که او خیلی کمتر توانسته در این سال ها بازیکن هایی که با سبک و سیاقش جور هستند در اختیار داشته باشد و هربار اتفاقی آن ها را از هم جدا کرده است.

به گزارش" ورزش سه" بازی سپاهان و پرسپولیس مسابقه ای جذاب از آب در آمد و دوتیم در نهایت به مساوی رسیدند اما یکی از صحنه های جذاب این بازی صحنه ای بود که ساسان انصاری قبل از ورودش به جای مهرداد محمدی رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اوج هیجان بازی و در حالی که می خواست وارد زمین شود با برانکو دست داد و سپس آن دو همدیگر را در آغوش گرفتند.


آنچه این تصویر را بیشتر جذاب کرد این بود که برانکو از زمان حضورش در ایران خیلی کم توانسته بازیکنانی که به سبک آن ها علاقمند است را به خدمت بگیرد. او از زمانی که مربی تیم ملی ایران بود سلیقه خاصی در انتخاب بازیکنان داشت و این قضیه امروز خیلی پخته تر و جدی تر هم شده است. مثلا اینکه او بارها در برابر پیشنهاد انتقال اشکان دژاگه به پرسپولیس مخالفت کرد اما بشدت سروش رفیعی را می خواست. سروش از بازیکنانی است که مثل وحید امیری و چند بازیکن دیگر با نظر صددرصدی برانکو به پرسپولیس آمدند. او اما برخی از بازیکنانی را که دوست داشت یا از دست داد یا نتوانسته با آن ها کار کند.

 


در مورد انصاری هم او بارها گفته که ساسان خودش از پرسپولیس جدا شد تا بتواند بیشتر بازی کند مثل خالقی فر یا وحید امیری که بازیکنانی مورد علاقه برانکو بوده اند. اما برانکو چه بازیکنانی را می پسندد و این نیز موضوع جالبی می تواند باشد. حسین ماهینی ، محسن ربیع خواه، علی علیپور، کمال کامیابی نیا،محمد انصاری، احمدنوراللهی بازیکنانی بوده اند که در پرسپولیس برانکو رشد چشمگیری داشتند چرا که بازیکنانی هستند که کاملا در برنامه های تیمی حل شده و توانایی بازی در پست های مختلف را دارند.


برانکو دراین سال ها برخی از بازیکنان را هم خواسته و نتوانسته است به دست بیاورد، مثل کاوه رضایی که استقلالی ها از چنگ او قاپیدنش ، مرتضی پورعلی گنجی و چند بازیکن دیگری که با وجود ابراز علاقه های پروفسور امکان داشتنشان برایش میسر نشد.ساسان انصاری هم یکی از آن بازیکنان است.


تعویض دقیقه 54 سپاهان نکته های جالبی را در این رابطه در خودش دارد. مهرداد محمدی شماره 10 سپاهان که امیرقلعه نویی او را در ترکیب اصلی تیم قرار داده بود یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات لیگ شانزدهم صحبت از پیوستنش به پرسپولیس بود اما برانکو در نهایت با این انتقال موافقت نکرد تا توانست در دقیقه نود وحید امیری را بگیرد. ساسان انصاری در همان سال به پرسپولیس پیوست اما در میانه های فصل به  دلیل اینکه می خواست بازیکن ثابت باشد تیم را ترک کرد اما همه می دانند اگر مانده می توانست در روزگار قحطی بازیکن برای پرسپولیس به دلیل بازی در پست های مختلف شرایط متفاوتی پیدا کند. ساسان اما رفت و در همان سال رقیب اصلی طارمی در آقای گلی شد. او در لیگ شانزدهم 16 گل زد و 3 پاس گل داد ، فصل بعد از آن از فولاد به سپاهان رفت و در یکی از بحرانی ترین سپاهان ها توانست 11 گل به ثمر برساند. او البته یکی از بازیکنان ثابت امیرقلعه نویی هم در این فصل از رقابت ها بوده و در موفقیت سپاهان قلعه نویی نقش ایفا کرده است.

 


ساسان انصاری در بازی جذاب دیروز سپاهان و پرسپولیس هم نمایش خوبی داشت هرچند این بازی بهترین نمایش سپاهان در هفته های نبود و او نتوانست برای تیمش گل بزند یا پاس گل بدهد. با این وجود و با توجه به اینکه بازی صحنه های خشن و درگیری هایی نیز داشت می توان صحنه دیدار برانکو و ساسان انصاری را به عنوان یکی از بهترین صحنه های این بازی در خاطر ثبت کرد.


برانکو در این سال ها و در خیلی از مواقع نتوانسته بازیکنان مورد نظرش را جذب کند و بیشتر مربی بوده که با مصالح موجود کار کرده والبته نتیجه خوبی هم گرفته است و شاید این دیگر جزئی از مربیگری او شده باشد.

 

ساسان انصاری برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ساسان انصاری برانکو ایوانکوویچ سرمربی فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل

طرفداران پرسپولیس به تکرار اتفاق فصل قبل بسیار امیدوار و منتظر قهرمانی تیمشان هستند.

به گزارش مشرق، فصل قبل پرسپولیس سال ۱۴۰۱ را با شکست خانگی مقابل سپاهان به پایان رساند اما با شروع سال ۱۴۰۲ هر هفت بازی باقیمانده خود در لیگ برتر را برد و با استفاده از لغزش سپاهان مقابل ملوان، به عنوان قهرمانی لیگ رسید. حالا دوباره تاریخ تکرار شده و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در صدر جدول، جدی‌ترین مدعی قهرمانی و رقیب آبی پوشان است. دوباره هفت بازی تا پایان فصل باقی مانده و با توجه به نتایج استقلال در این هفت مسابقه دور رفت، خیلی از طرفداران پرسپولیس امیدوار به تکرار تاریخ هستند.

اما آیا می‌دانید پرسپولیس در ۷ بازی باقی مانده با چه تیم‌هایی روبرو خواهد شد و دور رفت چه نتایجی گرفت؟ می‌دانیم که پرسپولیس در این مقطع از دوره رفت یحیی گل محمدی را روی نیمکت خود داشت و اتفاقاتی که در لیگ قهرمانان آسیا و مصدومیت بازیکنان و اختلاف با مدیران بر سر خریدها رخ داده بود، تاثیر خود را در نتایج این تیم گذاشت...

پرسپولیس این هفته باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. تیمی که با فراز کمالوند یک برد و یک مساوی دارد و بازی رفت در ورزشگاه آزادی قرمزها را با تساوی ۲-۲ متوقف کرد. همان بازی که دانیال اسماعیلی فر در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی به اشتباه دروازه خودی را گشود! سپس پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی از سپاهان پذیرایی کند. تیم همیشه رقیب که دور رفت با تک گل رضا اسدی در اصفهان پرسپولیس را شکست داد اما کیست که نداند این سپاهان چه فاصله‌ای با آن سپاهان دارد!

در سومین بازی پرسپولیس باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود. بازی رفت قرمزها در خانه با یک گل تیم مهدی رحمتی را شکست دادند اما حالا ساکت الهامی روی نیمکت نساجی نشسته است. بازی بعدی پرسپولیس در تهران مقابل هوادار خواهد بود. دور رفت در ورزشگاه آزادی با گل به خودی صائب محبی پرسپولیس پیروز شد اما حالا با مسعود شجاعی این تیم در ورزشگاه دستگردی رقیبی بسیار خطرناک شده است. پنجمین بازی آینده پرسپولیس در لیگ در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال خوزستان خواهد بود. تیم احیا شده دور برگشت که یقه همه بزرگان را گرفته، دور رفت در خانه خود پرسپولیس را ۲-۲ متوقف کرد، آن هم در شرایطی که هر دو بار از حریف نامدار خود پیش افتاد. بازی ماقبل آخر پرسپولیس در قزوین مقابل شمس آذر خواهد بود. بازی رفت در تهران ۲-۱ با دبل گبلسیانی به سود قرمزها تمام شد اما شمس آذر هم این فصل رقیبی از پیش باخته نیست.

و بالاخره در هفته آخر که پرسپولیس در تهران میزبان مس رفسنجان خواهد بود. تیمی که با محرم نوید کیا تا امروز باخت نداشته و بازی رفت هم پرسپولیس را یک یک متوقف کرد. به عبارت بهتر پرسپولیس دور رفت از این هفت مسابقه سه برد، سه مساوی و یک شکست به دست آورد. ۱۲ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن که اگر فقط یکی از این لغزش‌ها دوباره تکرار شود، دیگر باید با رویای تکرار قهرمانی خداحافظی کرد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو