Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس و حجت الاسلام احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه تبریز حاضر شدند اما آنگونه که منابع خبری از تبریز گفته‌اند هنگام شروع سخنرانی حجت الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران در مجلس و مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس، جمعی از دانشجویان دانشگاه تبریز با ایجاد اختلال در سخنرانی پزشکیان سخنان او را نیمه تمام گذاشتند و او مراسم را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگام پخش کلیپ معرفی مازنی به منظور دعوت به سخنرانی جمعی از دانشجویان با شعار «مرگ بر فتنه‌گر» سعی در بر هم زدن سخنرانی او داشتند که موفق نشدند.

این مراسم حاشیه‌های زیادی همچون حضور پرتعداد دانشجویان در تالار وحدت دانشگاه تبریز داشت. همچنین در این مراسم به جهت تنش بین برخی از دانشجویان، پزشکیان جلسه را ترک کرد و مراسم نیمه تمام ماند.

سایت آناج نزدیک به اصولگرایان تبریز هم نوشت پزشکیان در این مراسم گفته است: «در این مملکت باید مفت کار کنیم، اگر مرد هستید وقتی در جای ما قرار گرفتید ساده زندگی کنید و اجازه دهید فرزندان‌تان مثل عروس بنده در زیرزمین زندگی کنند.»

او گفته بنده هیچگاه از مردم فرار نکرده‌ام و در همان صفی می‌ایستم که شهروندان ایستاده‌ام؛ اگر بسیجی‌ها شمایید من برای بسیج متاسفم!

نائب رئیس اول مجلس در این مراسم گفت: حاکمان و قدرتمندان و سیاست گذاران قانون را باید براساس  عدالت وضع کنند. قضاوت را هم براساس عدالت باید برپا کرد. وقتی به قدرت می رسیم، جناح خودمان را بالا می کشیم، نه عدالت را! ما نتوانستیم عدالت را در این کشور برپا کنیم بنابراین ذهن دانشجو باید براساس برپایی عدالت باشد.

یک کانال خبری نیز که اخبار مسعود پزشکیان را پوشش می دهد از تنش برنامه‌ریزی شده برای سخنرانی نایب رئیس مجلس در دانشگاه تبریز خبر داده و نوشته پزشکیان در در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز گفته به احترام دانشجویان به دانشگاه آمدم تا به بحث و بررسی مسایل بپردازم اما عده‌ای می‌گویند تا حالا چه کردی؟ متاسفانه جوی در دانشگاه ایجاد کرده‌اند که با داد و فریاد حرفشان را بزنند، با فشار آوردن که کاری درست نمی‌شود. اینکه من چکار کرده‌ام بحث دیگر و ما چکار کرده ایم بحث دیگر. برخی که خود را منتسب به جاهای خاص می دانند علت اصلی مناقشات کشور هستند و در اقلیت دانشگاه‌ها هم حضور دارند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره خانگی شهید نوروز شیردل در خوی + تصاویر

شهدا یکی از سرمایه‌های پر افتخار برای میهن اسلامی ما محسوب می‌شوند. به همین منظور مردم ولایتمدار کشورمان با برگزاری مراسم‌های مختلف به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‌کنند.

در راستای تکریم شهدا مراسم یادواره شهدای خانگی شهید والا مقام سرباز امنیت نوروز شیردل در  ماه مبارک رمضان با حضور فرماندهی حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه خوی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری و حضور پر شور بسیجیان برگزار شد در این مراسم کلام الله مجید به صورت جمعی تلاوت شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا به مناسبت روز شهید در زرین شهر + فیلم

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی دانشجویان از مزایای بورس/ لزوم پیوند میان رشته‌ای‌ها با رشته‌های موجود 
  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • معتمدی: دانشجویان در دوران تحصیل از مزایای بورس بهره‌مند می‌شوند/ لزوم پیوند میان رشته‌ای‌ها با رشته‌های موجود 
  • قسم رائفی‌پور برای حذف قالیباف
  • حمله به دانشجویان هنگام اقامه نماز
  • حمله افراد ناشناس به دانشجویان افغان هنگام خواندن نماز در هند
  • حضور دوباره علی‌نژاد در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو / دو ایرانی دیگر در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند
  • حمله به دانشجویان مسلمان هنگام اقامه نماز
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه GLAAD
  • برگزاری مراسم یادواره خانگی شهید نوروز شیردل در خوی + تصاویر