Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@12:13:12 GMT

فراخوان طرح تاسیس موزه ورزش اردبیل منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۷۹۶

فراخوان طرح تاسیس موزه ورزش اردبیل منتشر شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: فراخوان طرح تاسیس موزه ورزش اردبیل با هدف حفظ میراث با ارزش ورزشکاران برجسته استان منتشر شد.

بهرام آقاخانی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فراخوان طرح تاسیس موزه ورزش اردبیل با هدف حفظ میراث با ارزش ورزشکاران برجسته استان منتشر شد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، تصریح کرد: این موزه شامل معرفی ورزشکاران برجسته استان که در بازی های المپیک، پارالمپیک، مسابقات جهانی و بازی های آسیایی برای کشور افتخار آفرین هستند و حتی تالارهای برای ورزشکاران برجسته استان که در سطح بین المللی مطرح هستند، پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام مسئول، بیان کرد: فروش البسه، امضا و تصاویر و عکس و پوسترهای ورزشکاران همراه با هدایایی ارزشمند از دیگر کارهای برجسته در این موزه خواهد بود.

 

آقاخانی با تاکید بر اینکه نصب تندیس ورزشکاران برجسته استان از دیگر اقدام های این موزه خواهد بود، افزود: در زمینه مکان یابی آن پیشنهادهای مختلفی وجود دارد که پس از ارزیابی های اولیه در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی، اظهار داشت: طراحان و علاقمندان برای مشارکت در این طرح می توانند آثار خود را به آدرس ایمیل ardebilsport97@gmail.com  و یا در قالب سی دی به واحد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ارسال کنند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان، یادآور شد: فراهم آوردن نکان برای بازدید میراث با ارزش ورزشی استان، معرفی و تکریم قهرمانان برجسته استان، و معرفی الگوهای برتر ورزشی به نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف این طرح است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد خراسان جنوبي امداد و نجات کانون های فرهنگی هنری مساجد مقابله با تروریسم اردبیل موزه ورزش ورزشکاران فراخوان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان دوره نخست رویداد ملی حامی هنر با هدف کمک به توسعه صنایع فرهنگی در محورهای ایران باستان، تزئینات اصیل و حفظ طبیعت منتشر شد.

نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر با هدف کمک به توسعه صنایع فرهنگی و آثار هنری و با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، یونسکو و مؤسسه فرهنگی هنری حامی هنر مانا در سطح کشور برگزار می‌شود.

این رویداد به منظور جمع‌آوری اطلاعات مرتبط با طرح ملی توسعه صنایع فرهنگی و آثار هنری، توانمند سازی علمی و عملی هنرمندان و شرکت کنندگان، عرضه آثار و کالاهای هنری در در بازارهای داخلی و خارجی، کمک به ارتقا سطح کیفی آثار هنری در سطح بین‌المللی و ارائه خدمات تخصصی به ۶ زبان دنیا در بازارهای جهانی به هنرمندان و در رشته‌های نقاشی، عکاسی، نگارگری، خوشنویسی، چاپ و تصویرگری، گرافیک و طراحی، مجسمه و سرامیک، فرش و گلیم و صنایع دستی برگزار می‌شود.

این رویداد در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی فعال است و برگزیدگان آن بورسیه توانمندسازی حوزه‌های آموزش، نمایش و فروش آثار در سطح ملی و بین‌المللی را دریافت خواهند کرد و همچنین تمامی شرکت کنندگان در آن می‌توانند از خدمات پشتیبانی علمی و تخصصی استفاده نمایند و همچنین در دوره‌های آموزشی عمومی، نمایش و عرضه آثار در سطح ملی و بین‌المللی شرکت نمایند.

در هر فصل از سال ۱۴۰۳ یک دوره از این رویداد برگزار خواهد شد و فرآیند کلی و نحوه برگزاری آن بدین صورت است که صاحبان ایده و خالقان آثار هنری و تولید کنندگان محصولات هنری و صنایع دستی علاقه مندان به شرکت در این رویداد و استفاده از خدمات آن می‌توانند به وب سایت حامی هنر به نشانی www.madeinart.ir مراجعه کرده و پس از ایجاد حساب کاربری و طی مراحل احراز هویتی، نسبت به ثبت آثار و ایجاد فروشگاه داخلی و بین‌المللی و ثبت آثار و ایده‌های خود اقدام کنند.

کد خبر 6079005 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • روایتی از زندگی پربار آیت الله مروج،عالم برجسته اردبیلی
  • فرهنگسازی اهدای خون در بین جوانان و بانوان
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد
  • فراخوان مردمی «وعده صادق» در استان گلستان منتشر شد