Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: مرحله دوم توزیع لاستیک تاکسی‌ها با ۲۰ هزار حلقه تا پایان آذر و با نرخ مصوب آغاز می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: پیش از این، توزیع مرحله نخست لاستیک تاکسی‌ها با ۳۰ هزار حلقه از ماه گذشته در ۱۰ شهر کشور آغاز شده بود و در مرحله دوم اولویت با شهر‌هایی است که توزیع مرحله نخست شامل آن‌ها نبوده است و اعلام نیاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و تفاوت زیاد قیمت اقلام مصرفی خودرو در بازار، تحویل این اقلام به صورت مستقیم به تاکسیرانان به عنوان یک مطالبه به حق و جدی در دستور کار اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور قرار گرفته است.

ضامنی اضافه کرد: تدابیری اتخاذ شده که هیچ راننده تاکسی دغدغه تهیه لاستیک خودرو را نداشته باشد، اما این امر منوط به این است که سازمان‌های تاکسیرانی شهر‌های آن‌ها اعلام نیاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: لاستیک تاکسی‌ها با نرخ مصوب کارخانه و ۳۰ تا ۴۰ درصد زیر قیمت بازار در اختیار رانندگان تاکسی قرار خواهد گرفت.

ضامنی ادامه داد: همچنین به منظور حمایت از رانندگان تاکسی و تامین کالا‌های مورد نیاز آن‌ها با نرخ مصوب، توزیع روغن خودرو نیز در دستور کار است و به این منظور برای تهیه روغن به شهر‌های کشور فراخوان داده ایم که اعلام نیاز کنند.

وی افزود: در گام بعدی توزیع اقلام مورد نیاز تاکسی‌ها مواردی مانند تهیه لنت ترمز که با قیمت بازار اختلاف دارند نیز در نظر گرفته خواهد شد و به صورت مستقیم این اقلام به رانندگان تاکسی توزیع می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تمام اقلام در نظر گرفته شده برای توزیع بین رانندگان تاکسی از تولیدات داخلی است، مگر اینکه مشابه کالای تولیدی داخلی نداشته باشد، در آن صورت توزیع کالای خارجی خواهیم داشت.

وی درباره ارائه خدمات دیگر به رانندگان تاکسی نیز تصریح کرد: تاکنون بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی لحاظ نشده است و در حال پیگیری هستیم که این اتفاق انجام شود و این اقدام می‌تواند گام موثری در حمایت از رانندگان تاکسی باشد.

ضامنی اعلام کرد: به منظور تامین رفاه بیشتر برای رانندگان تاکسی در حوزه ورزش، اولین دوره مسابقات فوتسال کارکنان و رانندگان تاکسی در دهه فجر که موجب افزایش نشاط و امید آن‌ها خواهد شد نیز برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: در همایشی که در ۲۶ آذر به مناسبت روز ملی حمل و نقل برگزار می‌شود از رانندگان برتر در حوزه تاکسیرانی و حوزه‌های دیگر حمل و نقل عمومی قدردانی می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حلقه لاستیک رانندگان تاکسی مدیرعامل تاکسیرانی اتحادیه تاکسیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی

به گزارش خبرگزاری مهر، شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: نظر به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی بیان داشت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ،نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و ساز و کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام نمایند.

کد خبر 6087567 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی